دوشنبه 03 اردیبهشت 1403 - 22 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/09 07:41
نانسی عجرم | نانسی عجرم خواننده | نانسی عجرم قبل از عمل
کد خبر: 12165

چهره زشت نانسی عجرم قبل جراحی زیبایی | زمانی که نانسی عجرم لولو بود!+عکس

نانسی عجرم خواننده لبنانی که شهرت جهانی دارد قبل عمل چهره زیبایی نداشت او به لطف عمل زیبایی با این چهره به دنیا شناخته شد.

نانسی عجرم خواننده خوش صدای لبنانی شهرت او در سطح جهانی است.نانسی عجرم با آلبوم "یا سلام"  و تک آهنگ "أخاصمک آه" توجه همگان را به خود جلب کرد نانسی عجرم به تیتر یک رسانه های فرهنگی لبنان تبدیل شد. همه یک صدا از ظهور ستاره ای می گفتند که نه تنها صدای زیبایی دارد بلکه از چهره ی جذاب و منحصر به فردی هم برخوردار است که می تواند محبوبیت او را دو چندان کند.چهره نانسی عجرم به لطف عمل های زیبایی به این شکل زیبا شد.وی بارها گفته که عمل های زیادی بر روی چهره اش انجام داده است.در ادامه عکس های نانسی عجرم قبل عمل زیبایی را در ستاره پارسی ببینید.

نانسی عجرم

نانسی عجرم

 

نانسی عجرم

در سال ۱۹۸۳ میلادی در شهر بیروت آقای نبیل عجرم و خانم ریموندا عون صاحب نخستین فرزند خود شدند و نام او را نانسی گذاشتند. پدر نانسی از کودکی او را به خوانندگی تشویق می کرد. نانسی عجرم با حمایت های پدرش توانست در چند برنامه ی تلویزیونی از جمله استعدادهای کوچک در ده سالگی و برنامه ی ستاره های فردا در دوازده سالگی شرکت کند و در هر دو برنده ی جایزه ی نفر اول شود. او پس از آن به تمرین صدا و موسیقی پرداخت و پیش از رسیدن به سن هجده سالگی در سندیکای هنرمندان لبنان به عنوان عضو پذیرفته شد.

در سال ۲۰۰۵ وارد دنیای تبلیغات شد و با یک شرکت معروف تولید نوشابه و همچنین کمپانی جواهرات قرارداد بست. در سال ۲۰۰۳, ۲۰۰۵ و ۲۰۰۷ برنده ی جایزه ی (مورکس دور) شد و در سال ۲۰۰۷ جایزه ی موسیقی (موبینیل) را برد. در سال ۲۰۱۰ نانسی عجرم آهنگ جام جهانی (شجع علمک) را به زبان عربی خواند.

نانسی عجرم در سال ۲۰۰۸ میلادی پس از یک ماجرای عاشقانه با دندانپزشک خود به نام فادی الهاشم ازدواج کرد. در سال ۲۰۰۹ به عنوان سفیر حسن نیت سازمان یونیسف در خاورمیانه و شمال آفریقا انتخاب شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3q8d83