پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/10 05:44
ستاره پسیانی | ستاره پسیانی بازیگر | ستاره پسیانی با آرایش
کد خبر: 12196

تغییر عجیب در چهره ستاره پسیانی | این آرایش است یا گریم؟! + عکس

تصویری از ستاره پسیانی خانم بازیگر درفضای مجازی منتشر شده است که در آن آرایش عجیب به چهره دارد در ادامه مشاهده کنید.

ستاره پسیانی بازیگر سینما و تلویزیون فرزند آتیلا پسیانی و فاطمی نقوی بازیگر است. ستاره پسیانی متولد 1364 است او یک برادر نیز دارد.تصویری از ستاره پسیانی فرزند آتیلا پسیانی منتشر شده که آرایش عجیبی به چهره دارد احتمال می رود این گریم در تئاتر بر روی چهره ستاره پسیانی کار شده است در ادامه در ستاره پارسی مشاهده کنید.

ستاره پسیانی با گریم عجیب

ستاره پسیانی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر متولد سال 1364 است.از مهم‌ترین آثار ستاره پسیانی می‌توان به بازیگری در فیلم ورود آقایان ممنوع، سریال شوخی کردم و فیلم لانتوری اشاره کرد.

او برنده تندیس بهترین بازیگر زن در سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر در بخش مسابقه ایران برای بازی در نمایش صد در صد به کارگردانی مرتضی اسماعیل کاشی است.

ستاره پسیانی نخستین بار در سن 24 سالگی در سال 1385 در فیلم روایت های ناتمام به کارگردانی پوریا آذربایجانی ایفای نقش کرد. موفقیت او نسبت به آثار بعدی اش مانند فیلم ورود آقایان ممنوع، بیشتر نبود ولی تجربه خوبی برای ستاره پسیانی محسوب می شود و در این سریال همکاری با بازیگرانی همچون هنگامه قاضیانی، سعیده امیرساعی، نقی سیف جمالی و … را تجربه کرد.

ساره پسیانی در سال 1386 بسیار پرتلاش ظاهر شد. مهمترین اصر او در این سال، بازی در فیلم ورود آقایان ممنوع به کارگردانی رامبد جوان بود. با مهارت خود توانست میان مخاطبان سینما خود را مطرح کند. در این فیلم هم در کنار بازیگران معروفی همچون رضا عطاران،ویشکا آسایش، پگاه آهنگرانی و مانی حقیقی ایفای نقش کرده است.

ستاره پسیانی علاوه‌بر فیلم ورود آقایان ممنوع، سال ۱۳۹۲ در ۳۱ سالگی در سریال شوخی کردم نیز بازی کرده است. ستاره پسیانی این‌بار با مهران مدیری یعنی کارگردان سریال شوخی کردم و هنرمندانی چون کمند امیرسلیمانی، مهران مدیری، نادر سلیمانی و نیما فلاح همکاری داشت.

ستاره هم مانند پدرش تا به حال چندین کارگردانی تئاتر عروسکی را در کارنامه هنری اش داشته است و تئاتر عروسکی را بسیار می پسندد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/45ydd3