دوشنبه 27 فروردین 1403 - 15 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/10 07:48
آزیتا حاجیان | آزیتا حاجیان هنرمند| آزیتا حاجیان در لباس عروس
کد خبر: 12204

عکسی جالب از آزیتا حاجیان در لباس عروس | عروس عصا به دست ندیده بودیم که دیدیم!

آزیتاحاجیان بازیگر مطرح سینما و تلویزیون با این تصویر در فضای مجازی حاشیه ساز شد. آزیتا حاجیان برای بار دوم ازدواج کرده است.

آزیتاحاجیان بازیگر مطرح سینما ایران است.آزیتا حاجیان همسر سابق محمدرضا شریفی نیا بازیگر معروف ایران می باشد آزیتا حاجیان و محمد رضا شریفی نیا 2 فرزند دختر دارند مهرواه و ملیکا شریفی نیا که این 2 نیز بازیگر های موفقی در سینما و تلویزیون ایران هستند.آزیتا حاجیان پس از جدایی از محمدشریفی نیا ازدواج مجدد  با آقای محمد کریمی هراتی داشت.تصویری از خانم حاجیان منتشر شده که در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است در ادامه مشاهده کنید

آزیتا حاجیان

.همسرکنونی آزیتا حاجیان، آقای هراتی در سال 1356 هم دانشگاهی در دانشکده هنرهای دراماتیک بودند، ایشان طراح صحنه تئاتر هستند و در یکی از نمایش ها که آزیتا حاجیان نقش ژاندارک را بر عهده داشت به عنوان طراح صحنه در کنار گروه حضور داشتند. ایشان با یکی از دوستان خوب آزیتا حاجیان که هم دانشگاهی آنها بود ازدواج کردند و به خارج از کشور مهاجرت کردند، اما متاسفانه همسر ایشان بر اثر بیماری از دنیا رفتند و ایشان دوباره چند سال پیش به ایران بازگشتند. آقای هراتی علاوه بر اینکه رشته طراحی داخلی را در کانادا خوانده اند، فارغ التحصیل رشته معماری نیز هستند و به طور حرفه ای نقاشی می کنند. 

آزیتا حاجیان به همراه همسرش محمد کریمی هراتی

عکسی جالب از آزیتا حاجیان در لباس عروس | عروس عصا به دست ندیده بودیم که دیدیم!

حاجیان لیسانس بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای دراماتیکِ دانشگاه هنر است. آغاز فعالیت هنری او از 1354 با نمایش «خورشید خانم آفتاب کن» بود. از دیگر نمایش های او می توان به «بهرام چوبینه»، «ژاندارک»، «نسل آواره»، «نمایش بی کلام»، «دایره گچی قفقازی» و ... اشاره کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/39z7x2