پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/12 09:57
الناز حبیبی | الناز حبیبی بازیگر | الناز حبیبی تیریپ خسته
کد خبر: 12284

تیریپ خسته الناز حبیبی غوغا کرد | الناز حبیبی باوقار کجا و این تیپ دارک کجا؟ + عکس

الناز حبییبی بازیگر خوش استایل ایرانی با تیپ عجیب دیده شد در ادامه این تیپ دارک الناز حبیبی را مشاهده کنید.

الناز حبیبی بازیگر تلویزیون و سینما ایران است . الناز حبیبی یکی از هنرمندان خوش پوش می باشد.الناز حبیبی در خانواده پر جمعیت به دنیا آمده است.خانواده الناز حبیبی همگی مهاجرت کرده و در سوئد زندگی می کنند.تصویری از این بازیگر خوش تیپ در فضای مجازی دست به دست می شود که بسیار خسته و با تیپی که از او انتظار نمی رود دیده شده در ادامه ببینید.

تیریپ خسته الناز حبیبی غوغا کرد |  الناز حبیبی باوقار کجا و این تیپ دارک کجا؟ + عکس

برای دوستانی که کنجکاو بودن قد و وزن این بازیگر خوب کشورمون رو بدونند اینکه قد الناز حبیبی ۱۵۳ سانتی متر و وزن وی ۵۰ کیلو گرم و سن الناز حبیبی عزیز ۳۳ سال در زمان نگارش این پست می باشد.

الناز حبیبی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون 21 مرداد 1367 در تهران متولد شد. او دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم در رشته تدوین و لیسانس کارگردانی است.

الناز حبیبی در یک خانواده پر جمعیت با پنج خواهر و یک برادر بزرگ شده است که بیشتر اعضای خانواده او در کشور سوئد زندگی می کنند اما خانم بازیگر به دلیل علاقه به ایران و شغل بازیگری، هرگز به مهاجرت فکر نکرده و زندگی در کشور خود را ترجیح می دهد.

الناز حبیبی مادر خود را سالهاست که از دست داده و همیشه در سالروز فوت ایشان با پستی در صفحه شخصی خود، از دلتنگی عمیق و دوست داشتن او می نویسد.

این بانوی هنرمند خود را فردی مهربان، معاشرتی، خانواده دوست و سرشار از عشق می‌داند و بزرگترین ترسش در زندگی این است که مردم یا خانواده او را دوست نداشته باشند.

الناز حبیبی از کودکی وارد کانون پرورش کودکان شده و در 9 سالگی به طور اتفاقی در اولین فیلم یکی از بستگان که مدیر تولید بودند انتخاب شده و مقابل دوربین رفت.

این بانوی هنرمند از نقشهای کوتاه و تک سکانس شروع به کار کرده و در آثاری همچون سریال روزگار قریب نقش آفرینی کرد تا به امروز که نقش های اول فیلم و سریال ها را بازی می کند.

الناز حبیبی نقش آفرینی در تئاتر، سینما و تلویزیون را به یک اندازه دوست دارد و پذیرش نقش خود را وابسته به متن و شخصیت خود در فیلمنامه می‌داند.

خانم حبیبی با سریال روزگار قریب به کارگردانی کیانوش عیاری در سال 1386، فعالیت خود را به صورت حرفه ای در تلویزیون آغاز کرد و در سریال هایی همچون سی امین روز، تا ثریا، لبه آتش و فراموشی نقش آفرینی کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2lvle3