سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/13 03:45
امیر مقاره | امیر مقاره خواننده | امیر مقاره مرد جذاب
کد خبر: 12305

امیر مقاره در بین جذاب ترین مردان سال دنیا +عکس

امیر مقاره خواننده جوان گروه ماکان بند در بین جذاب ترین مردان سال دنیا قرار گرفت.

امیر مقاره خواننده ماکان بند است .این گروه متشکل از 2 خواننده پاپ امیر مقاره و رهام هادیان می باشد.امیر مقاره همراه این گروه به شهرت رسید ماکان بند با برگزاری کنسرت در شهر های مختلف هواداران زیادی را به خود جذب کرد.امیر مقاره در  فیلم سینما خانگی جزیره نیز ایفای نقش کرده و در آن سریال نقش اصلی است.این خواننده حالا جزو 100 مرد جذاب دنیا قرار گرفته است در ادامه بخوانید.

امیر مقاره در بین جذاب ترین مردان سال  دنیا +عکس

 یک سایت معتبر جهانی لیستی از ۱۰۰ مرد جذاب جهان در سال ۲۰۲۲ منتشر کرد که امیر مقاره در آن قرار دارد اما هنری کویل به عنوان جذاب ترین مرد جهان انتخاب شد.

5 ایرانی در میان نامزدهای زیباترین چهره سال ۲۰۲۲

محمدرضا گلزار، گلشیفته فراهانی، هدیه تهرانی، گلشن برازش و سام اصغری توسط وب سایت تی سی کندلر در میان نامزدهای زیباترین افراد جهان در سال ۲۰۲۲ قرار گرفتند.

این وب سایت از سال ۱۹۹۰ به این سو، هرساله فهرستی ۱۰۰ نفره از زیباترین مردان و زنان جهان را منتشر می‌کند.

این پروژه که در ابتدا بسیار کوچک بود حالا تبدیل به پدیده‌ای در دنیای اینترنت شده و در این ۳۰ سال، صدها میلیون نفر فهرست‌های منتشر شده را مشاهده کرده اند.

پیش از این گلشیفته فراهانی و یک مدل اینستاگرامی به نام کیمیا حسینی در فهرست نهایی زیباترین چهره‌های دنیا قرار گرفته بودند.

فراهانی و حسینی در پایان سال ۲۰۲۱ به ترتیب رتبه‌های شصت و سوم و بیست و یکم را از آن خود کرده بودند.

این دهمین باری است که فراهانی در این فهرست قرار می‌گیرد. بالاترین رتبه‌ای که وی تا کنون کسب کرده، چهارمی در سال ۲۰۱۶ بوده است.

ترلان پروانه، بازیگر سینما نیز در سال ۲۰۱۹ به عنوان یکی از نامزدهای تی سی کندلر معرفی شد که به فهرست نهایی راه پیدا نکرد.

او در سال ۲۰۲۰ دومرتبه به عنوان یکی از نامزدهای زن مطرح شد که این بار رتبه‌ی هشتاد و هشتم فهرست صدتایی را به خود اختصاص داد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2aepk3