جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/13 10:30
تست | تست روانشناسی | تست روانشناسی تصویری
کد خبر: 12321

تست روانشناسی تصویری | با انجام این تست روانشناسی شگفت زده می شوید

تست روانشناسی به منظور شناخت بهتر افراد نه تنها از خود بلکه از سایرین انجام می شود با این تست روانشناسی تصویری به شناخت احساسات و عواطف و درک بهتر برسید.

 تست روانشناسی تصویری برای این ساخته شده که به افراد کمک کند تا درک بهتری از احساسات خود، دوستان و نزدیکان داشته باشند.بخش بزرگی از تست روانشناسی تصویری بیشتر به عنوان سرگرمی استفاده می شود اما با این حال تست روانشناسی غالبا حرف هایی برای گفتن در دنیایی روانشناسی دارد.در ادامه با یک تست روانشناسی تصویری همراه ستاره پارسی باشید.

تست روانشناسی تصویری

حالا اگر دوست دارید که یک بار دیگر خودتان را در چنین موقعیتی قرار دهید و یا به کمک یکی از این تست ها کمی شناخت بیشتری نسبت به دوستانتان به دست بیاورید به شما پیشنهاد می کنیم که این تست را انجام دهید که نتیجه آن شگفت زده تان خواهد کرد.

تست روانشناسی

به تصویر بالا نگاه کنید و بگویید اولین چیزی که در این تصویر توجه شما را به خود جلب کرد چیست؟

.

.

.

 تصویر یک درخت، یک گوریل، شیر ماده یا دو ماهی؟ کدام یک از موارد فوق را در نگاه اول در این تصویر مشادهده کردید و توجه شما را به خود جلب کرد؟

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ:

تصویر یک درخت اولین چیزی بود که در تصویر دیدم

احتمالا شما فرد ساکت و آرامی هستید اما نه از آن دست آدم هایی که خجالتی یا درونگرا هستند، در واقع شما غالبا سکوت می کنید به خاطر این که خودتان را خیلی قبول دارید و اهمیتی نمی دهید که دیگران چه فکر می کنند، به عبارت دیگر ابدا به دنبال تائید دیگر اشخاص نیستید.

تصویر یک گوریل اولین چیزی بود که در تصویر دیدم

تشخیص چهره گوریل در نگاه اول به معنای آن است که احتمالا شما شخصی کمال گرا و ماکسیمالیست هستید و به طرز دیوانه واری به دنبال آن هستید که همه کار ها به بهترین نحو انجام شوند، همین امر هم باعث می شود که در برخی موارد دست به انتقاد بزنید، آن هم از نوع تند و تیزش و حتا  ممکن است با انتقاداتتان اطرافیانتان را ناراحت کنید و باعث رنجش آن ها بشوید.

تصویر یک ماده شیر اولین چیزی بود که در تصویر دیدم

اگر در نگاه اول این ماده شیر بود که خودش را به شما نشان داد پس شما شخصیتی قوی و مستقل دارید که خیلی به خودش مطمئن است. از طرف دیگر خوشتان نمی آید کسی سد راهتان شود و مانع شما گردد.

تصویر دو ماهی اولین چیزی بود که در تصویر دیدم

با دیدن تصویر دو ماهی در نگاه اول شما نشان دادید که شخصیتی لطیف و مهربان دارید که به دیگران خیلی اهمیت می دهید. در واقع شما از قلب بزرگی برخوردارید که باعث می شودذ همیشه حامی و تکیه گاه افراد باشید.

شما در تصویر بالا چه چیزی دیدید و پاسخ را تا چه اندازه نزدیک به خودتان احساس کردید؟ نظرات و تجربیات خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید هم تفریح کنید هم کمی خودتان را بشناسید صفحه تست و خودشناسی ستاره پارسی را دنبال کنید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2xzpp4