پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/14 04:30
زیباکرمعلی | زیبا کرمعلی بازیگر | زیبا کرمعلی تیپ جدید
کد خبر: 12345

زیبا کرمعلی با ظاهری متفاوت سوژه شد | تیپ و استایل رنگا رنگ زیبا کرمعلی +عکس

زیبا کرمعلی بازیگر زیبا و جوان سینمای ایران که با فیلم لاتاری به دنیای بازیگری معرفی شد با ظاهری عجیب دیده شد.

زیبا کرمعلی بازیگر جوان ایرانی است. زیبا کرمعلی با بازی در فیلم لاتاری به شهرت رسید.زیبا کرمعلی متولد1375 می باشد او دانشجوی ممتاز با نمرات عالی بوده است.عکسی از این خانم بازیگر دیده شده که لباس رنگا رنگش مورد توجه قرار گرفته در ادامه تصویر زیبا کرمعلی را ببینید.

زیباکرمعلی

زیبا کرمعلی در ۱۲ آذر ۱۳۷۵ در کرج متولد شد. او در یک خانواده کم جمعیت به دنیا آمده و تنها یک برادر به نام نیما دارد. سال ۹۵ عوامل فیلم ماجرای نیمروز در یک همایش نقد و بررسی فیلم در دانشگاه هنر حضور پیدا کردند و با زیبا کرمعلی که عضو ادبی دانشگاه بود اشنا شدند.

محمدحسین مهدویان به او پیشنهاد بازی در فیلم سینمایی لاتاری را داد و این نخستین تجربه بازیگری او به حساب می آمد. «تهاتر» به عنوان اولین تجربه کارگردانی و نویسندگی او در زمینه ساخت فیلم کوتاه است.

 

در سال 95 عوامل فیلم ماجرای نیمروز در یک همایش نقد و بررسی فیلم در دانشگاه هنر حضور پیدا می کنند که از این طریق با زیبا کرمعلی که عضوم ادبی دانشگاه بوده آشنا می شوند.

محمدحسین مهدویان کارگردان فیلم نیمروز از خانوم کرمعلی برای فیلم جدیدش دعوت می کند به این صورت او بعنوان بازیگر در فیلم لاتاری بدون هیچ تجربه ای بازی می کند.

زیبا کرمعلی درحالی تصمیم به بازی گرفته بود که نه در تئاتر و نه در سینما هیچ تجربه بازی نداشت، می گوید من تمرین های بازیگری را از صفر بازیگری حتی فن بیان را با ابراهیم امینی فیلمنامه نویس فیلم شروع کردم تا بتوانم بازی قابل قبولی ارائه بدم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2xzmp4