چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/14 15:10
سوگل طهماسبی
کد خبر: 12369

خوش سلیقگی سوگل طهماسبی در مراسم مختلف | سوگل طهماسبی از تاب بازی تا بادکنک بازی+ عکس

خوش سلیقگی سوگل طهماسبی در مراسم مختلف را ببینید.

سوگل طهماسبی متولد ۲۵ بهمن ۱۳۶۴ است سوگل طهماسبی بازیگر ایرانی تئاتر، سینما و تلویزیون است. سوگل طهماسبی بزرگ‌شدهٔ اهواز و دارای فوق‌دیپلم گرافیک است. سوگل طهماسبی سال اول دبیرستان در اهواز موفق به دریافت جایزه از جشنوارهٔ تئاتر استان می‌شود. داور جشنواره مریم معترف بود و کیانوش عیاری نیز در این جشنواره حضور داشت که سوگل طهماسبی برای بازی در سریال روزگار قریب، به‌عنوان نخستین تجربهٔ حرفه‌ایِ بازیگری‌اش، انتخاب می‌شود. سوگل طهماسبی همچنین در ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار، بخاطر حضور در فیلم هنگامه موفق به کسب دیپلم افتخار بازیگری شد.

سوگل طهماسبی

سوگل طهماسبی

من از بچگی در خانواده ای هنردوست بزرگ شدم که همگی با نقاشی، طراحی و … آشنا بودند. پدرم استاد نقاشی مینیاتور بود. برنامه روز جمعه ما این بود که همه خانواده در کنار پدر، مینیاتور می کشیدیم.

در راستای بازیگری هم خوشبختانه خانواده ام همیشه از من حمایت کردند و اگر حمایت ها و پشتیبانی های مادرم نبود شاید نمی توانستم به آرزویم برسم.

در اهواز من تنها دختری بودم که در گروه تئاترمان حضور داشتم و چون علاقه مند به فعالیت در زمینه بازیگری بودم مادرم مسوولیت کل گروه تئاتر را قبول کرد.

به خاطر اینکه دوست داشت من در محیطی امن پیشرفت کنم. مادرم ۸ سال مرا هر روز ساعت ۴ بعدازظهر برای تمرین می برد و ساعت ۸ شب به خانه باز می گرداند و هرگز از رفت و آمد در این مسیر خسته نشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2xznp4