جمعه 24 فروردین 1403 - 12 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/15 05:45
ترکیب | ترکیب رنگ | ترکیب رنگ طوسی
کد خبر: 12385

ترکیب رنگ طوسی | رنگ طوسی پادشاه رنگ ها را با این رنگ ها ست کنید

رنگ طوسی یکی از رنگ های جذاب است که در همه رده های سنی طرفدار دارد اما این رنگ با ست کردن رنگ های دیگر به زیبایی استایل شما می افزاید در ادامه بخوانید.

ترکیب رنگ در استایل شما بسیار تاثیر دارد ترکیب رنگ ها باعث می شود شما استایل ظریف و شیکی داشته باشید.اما با رعایت نکردن نکات ترکیب رنگ ها باعث می شود استایل شلخته ای به خود بگیرید.در ادامه با ترکیب رنگ طوسی در پوشیدن لباس همراه ستاره پارسی باشید.

ترکیب رنگ طوسی

همه ما معمولا بارها جمله طوسی، پادشاه رنگ­ها را شنیده ایم و اگر بی انصافی نکنیم باید بگوییم که این جمله حقیقتی محض است. رنگ طوسی یکی از رنگ های جذاب خنثی است که با رنگ‌های دیگر هارمونی خوبی دارد در نتیجه برای لباس انتخاب مناسبی است. امروزه مانتوهای طوسی بسیار مورد استقبال خانم ها قرار گرفته اند و در فصل تابستان و پاییز شاهد این رنگ زیبا در سطح شهر هستیم ولی آیا می دانید چطور به استایل خود روح دهید؟ جالب است بدانید که اگر در کنار مانتو طوسی آیتم های دیگر هم از این رنگ انتخاب کنید در نهایت ظاهری افسرده و بی روح خواهید داشت.

اگر بخواهیم بیشتر درباره رنگ طوسی بگوییم می توان گفت این رنگ به دو دسته­‌ طوسی گرم و طوسی سرد تقسیم می‌ شود. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با ترفندهای روح بخشیدن به این مانتو را با شال و روسری آموزش ببینید.

 

با ترکیب رنگ ها جذابیت ایجاد کنید و بدرخشید

ترکیب رنگ طوسی

همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم رنگ طوسی یکی از رنگ های خنثی و بسیار محبوب است ولی برای روح بخشیدن به آن باید از رنگ های دیگر در ترکیب استایل خود استفاده کنید برای مثال برای آن دسته از طوسی هایی که گرم هستند بهتر است در کنار رنگ­ های سردی مانند سبز و آبی استفاده کنید و برای کنار آن دسته از طوسی هایی که سرد و تیره هستند رنگ‌های گرمی مثل قرمز و نارنجی گزینه مناسبی به نظر می آیند.

مانتو طوسی و شال صورتی؛ به استایل خود ظرافت ببخشید

ترکیب رنگ طوسی

رنگ صورتی دارای ملاحت و زیبایی دخترانه خاصی است که معمولا همه خانم ها یک شال از این رنگ را درکمد خود دارند و احتمالا همه ما بارها از صورتی کم­رنگ (یا هلویی) در کنار مانتوی طوسی خود برای استایل های کژوال بهاری‌­ استفاده کرده­‌ایم و نتیجه­‌ این هم­نشینی دوست ­‌داشتنی را با چشمان خود شاهد بودیم. برای تکمیل این استایل زیبا می توانید از رنگ کرم یا خانواده آبی ­‌ها، یعنی سرمه‌­ ای استفاده کنید.

مانتو طوسی و شال نارنجی؛ جسورانه لباس بپوشید

ترکیب رنگ طوسی

رنگ نارنجی یکی از رنگ های ثانویه است که از ترکیب دو رنگ قرمز و زرد به دست می آید و جزو رنگ های گرم طبقه بندی می شود.این رنگ انرژی بالایی دارد و غروب خورشید را برای ما یادآور می شود پس ترکیب مانتوی طوسی با شال نارنجی یکی از بهترین ترکیب رنگ‌­ ها برای موقعیت ­‌هایی است که به انرژی نیاز دارید.

مانتو طوسی و شال زرد؛ دوست داشتنی به نظر بیایید

ترکیب رنگ طوسی

رنگ زرد نماد روشنی، طراوت و شادی است و شور زندگی را در ما به جریان می اندازد. اگر به دنبال یک ست پر انرژی در کنار مانتو طوسی هستید؛ رنگ زرد را به شما پیشنهاد می‌دهیم. در این ست زیبا از این نکته که این رنگ بسیار خیره کننده است غافل نشوید و برای آیتم های دیگر حتما رنگ های خنثی در نظر بگیرید مثلا شلوار زغالی یا حتی طوسی بپوشید تا از درخشش رنگ زرد نکاهید.

مانتو طوسی و شال سفید مشکی؛ کلاسیک و جذاب

ترکیب رنگ طوسی

مانتو طوسی از نظر هارمونی با رنگ ­‌های مشکی و سفید نیز بسیار همخوانی دارد و جالب است بدانید این ترکیب شما را بسیار شیک پوش نشان خواهد داد. رنگ سفید و یا مشکی هر دو از رنگ هایی هستند که در استایل های رسمی و مجلسی استفاده فراوانی دارند پس اگر به دنبال چنین استایل هستید فقط کافی است همراه مانتو طوسی خود یکی از این دو مورد را سر کنید در این حالت استایل رسمی و ظاهری شیک خواهید داشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4mw782