سه‌شنبه 07 فروردین 1403 - 26 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/16 04:30
بهرام رادان | بهرام رادان بازیگر | بهرام رادان استوری جدید
کد خبر: 12416

بهرام رادان به آزادی همکارش واکنش نشان داد | بهرام رادان : خوش برگشتی ترانه جان

بهرام رادان بازیگر مشهور ایرانی با انتشار استوری به آزادی ترانه علی دوستی واکنش نشان داد او ضمن انتشار عکسی از خانم عای دوستی از او تعریف و تمجید کرد.

بهرام رادان بازیگر خوش چهره سینمای ایران به آزادی ترانه علی دوستی واکنش نشان داد.بهرام رادان معمولا بازیگر کم حاشیه ای است.بهرام رادان در صفحه رسمی اینستاگرام خود به حمایت از ترانه علی دوستی پرداخته در ادامه استوری بهرام رادان را ببینید.

واکنش بهرام رادان

 بهرام رادان بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود به آزادی ترانه علیدوستی از زندان واکنش نشان داده است.

روز گذشته بود که وکیل ترانه علیدوستی خبر از احتمال آزادی موکلش داد. پس از آن هم خبر رسید که او با وثیقه یک میلیارد تومانی از زندان آزاد شده است.

در این رابطه برخی از چهره های حوزه سینما به استقبال او رفته بودند. در این میان برخی بسیاری هم در شبکه های اجتماعی به این ماجرا واکنش نشان دادند.

در این رابطه بهرام رادان با انتشار استوری از آزادی او استقبال کرده است.

او در حاشیه تصویر ترانه علیدوستی نوشت:

خوش برگشتی ترانه جان.

بهرام رادان، بازیگر، خواننده و تهیه‌کننده موسیقی ایرانی، متولد ۸ اردیبهشت ۱۳۵۸ در تهران است. وی فارغ‌التحصیل رشته مدیریت بازرگانی است.

بهرام رادان، از سال ۱۳۷۸ فعالیت حرفه ای خود را آغاز نمود. او در فیلم‌های فیلم‌سازان برجسته‌ای همچون داریوش مهرجویی، مسعود کیمیایی، واروژ کریم‌مسیحی و رخشان بنی‌اعتماد بازی کرده است. بهرام رادان، در سال ۱۳۷۸ دوره بازیگری را در آموزشگاه هیوا فیلم گذراند و در همان سال برای بازی در فیلم شور عشق ساخته نادر مقدس انتخاب شد.

وی در فیلم‌های سینمایی متعددی به ایفای نقش پرداخته که از میان آنها می‌توان به عناوینی همچون نقش نگار، شمعی در باد، بارکد، تردید، عصر یخبندان، حکایت عاشقی، زرد، چهارراه استانبول، حکم، آتش ‌بس ۲، سونامی، ایده اصلی و آشفتگی اشاره کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4p7nd4