چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/16 08:45
لیندا کیانی | لیندا کیانی بازیگر | لیندا کیانی مدل
کد خبر: 12426

لیندا کیانی در حرفه مدلینگ | میکاپ وتیپ لاکچری لیندا کیانی جنجالی شد + عکس

لیندا کیانی بازیگر سینما و تلویزیون با منتشر شدن عکسی از این بازیگر در فضای مجازی شایعه اینکه در حرفه مدلینگ فعالیت می کند در فضای مجازی غوغا کرده است.

لیندا کیانی بازیگر سینما و تلویزیون ایران متولد 1359 در شهر آبادان می باشد.لیندا کیانی در کلاس های بازیگری محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان دوره بازیگری را گذرانده است.لیندا کیانی عکسی از خود منتشر کرده که مورد توجه قرار گرفته است در ادامه تصویر لیندا کیانی را مشاهده کنید.

لیندا کیانی

 با معرفی محمدرضا شیریفی نیا، وارد سریال ساعت شنی شد و با بازی در این سریال تلویزیونی در نقش مهتاب، توانایی هایش را به علاقمندان به سینما ثابت کرد.

لیندا کیانی پیشنهاد بازی در سریال پربیننده شهرزاد را رد کرد.

لیندا کیانی با همراهی هنرمندانی که به برزیل سفر کرده بودند در جام جهانی فوتبال 2114 برزیل با حضور در ورزشگاه آرنا دا بایشادا در شهر کوریتیبا تماشاگر اولین بازی ایران در جام جهانی بودند. حریف ایران در این بازی نیجریه بود.

چند وقت پیش شایعه شد که با ایمان حضرتی ازدوج کرده است. تا مدتی هیچ واکنشی به این خبری نشان نمی دادند تا اینکه لیندا کیانی در مورد شایعه ازدواج صحبت کرد.

او در یک مصاحبه در سال 92 اعلام کرد که مجرد هستم و عکسی که به عنوان من و همسرم منتشر شده است یک عکس معمولی در پشت صحنه یک تله فیلم است که با ایمان حضرتی انداخته ام.

لیندا کیانی در برنامه کودک شو در خرداد سال 1399 اعلام کرد که ازدواج کرده است و متاهل است.

او می گوید که در سن 9 سالگی به یکباره شانس باریگر شدن را به دست آورده است.روزی برای جشن تولدش دوستش آماده شده بود که برنامه تغییر می کند و باید با مادرش به یک مهمانی دیگر بروند. اصرار زیادی می کند که با مادرش نرود.

اما فایده ای ندارد و در نهایت مجبور می شود همراه مادرش برود. از خانه که خارج می شوند یک گروه فیلمبرداری مشغول کار بوده اند که دنبال دختری همسن و سال لیندا کیانی بودند. برای همین سریعا با مادرش صحبت می کنند و آدرس و شماره منزلشان را می گیرند.

چند عکس هم از لیندا کیانی می گیرند و این موضوع باعث خوشحالی مادرش می شود اما به قول خودش قسمت نبود در آن زمان بازیگر شود و قبل از اینکه گروه با او تماس بگیرند آدرس منزلشان تغییر می کند و این شانس را از دست می دهد.

یکی از خاطرات خوبی که خانم بازیگر دارد دیدار با حسین پناهی بوده است. او دیداری کوتاه با این بازیگر قدیمی و فقید داشت که فکر می کند هر خط از صحبت هایشان فلسفه است. او می گوید که حرف های زیبای حسین پناهی در ذهنش مانده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/27ypn2