پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/17 11:53
یارانه نقدی | واریز یارانه نقدی | پرداخت یارانه نقدی
کد خبر: 12474

یارانه نقدی دی ماه واریز شد ؟| زمان برداشت یارانه نقدی اعلام شد

یارانه کمک معیشتی مرحله 143 مربوط به دی ماه ۱۴۰۱ به حساب سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه واریز و از ساعت ۲۴ روز ۲۰ دی ماه قابل برداشت است.

یارانه نقدی ماهیانه 800 تومانی برای یارانه بگیران تصویب شد. یارانه نقدی دی ماه مانند ماه های گذشته هر 20 ام پردداخت می شد. یارانه کمک معیشتی مرحله 143 مربوط به دی ماه ۱۴۰۱ به حساب سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه واریز و از ساعت ۲۴ روز ۲۰ دی ماه قابل برداشت است. ثبت نام یارانه  نقدی و زمان تعیین دستمزد کارگران اعلام شد.

زمان برداشت یارانه نقدی اعلام شد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در رابطه با آخرین تصمیمات برای تعیین دستمزد کارگران برای سال آینده، گفت: بناست در جلسه آتی شورای کار نسبت به انتخاب کمیسیون تخصصی برای بررسی شرایط و موازین قانونی اتخاذ تصمیم شود و متعاقباً اطلاعات کافی به استحضار می‌رسد.

مدیر کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران از تخصیص وام چهار درصدی به کارکنان از کارافتاده و بیماران خاص خبر داد.

محمد بنی حسن، ارتقا کمی و کیفی سطح رفاه کارکنان شهرداری تهران را مهم‌ترین اولویت این اداره کل عنوان کرد و گفت: لازمه بهره‌مندی از حداکثر ظرفیت و توانایی کارکنان جز با توجه حداکثری به معیشت و رفاه اجتماعی آنان ممکن نیست؛ چرا که ایجاد دسترسی عادلانه به امکانات موجود برای تمامی افراد ارتقا روحیه امید و حس ارزشمندی را به دنبال داشته و در نهایت بالاترین میزان بهره وری در کار را موجب خواهد شد.

ثبت نام یارانه  نقدی و زمان تعیین دستمزد کارگران  

مرتضوی وزیر کار از تعیین دستمزد کارگران برای ۱۴۰۲ در جلسه آتی شورای کار خبر داد و همچنین اعلام کرد که کسانی که یارانه خود را دریافت نکرده اند یا استحقاق دریافت دارند می‌توانند به سامانه سازمان هدفمندی یارانه مراجعه کرده و اطلاعات خود را وارد کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/27ymn2