پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/17 09:30
سریال | سریال نیو کمپ | سریال نیوکمپ منوچهر هادی
کد خبر: 12467

سریال نیوکمپ به کارگردانی منوچهر هادی | همه چیز درباره سریال نیوکمپ

سریال جدید به کارگردانی منوچهر هادی در راه پخش است این سریال به احتمال زیاد در اواخر سال 1401 پخش خواهد شد.

سریال نیوکمپ به کارگردانی منوچهر هادی از سینما خانوادگی پخش خواهد شد.این سریال محتوی کمدی دارد و با بازی بازیگران سرشناسی چون اکبر عبدی و امیر جعفری کلید خورده است.سریال نیوکمپ به احتمال زیاد در ماه های اخیر سال 1401 پخش شود.در ادامه جزئیات درباره این سریال بخوانید.

منوچهر+هادی

منوچهر هادی کارگردان سریال عاشقانه، دل و نیسان آبی این روزها در حال ساخت سریالی پرستاره به نام نیوکمپ می باشد. این سریال که سال قبل پیش تولید آن به کارگردانی کمال تبریزی آغاز شد، به دلایل مختلف تغییر کارگردان داد و منوچهر هادی به جای کمال تبریزی انتخاب شد تا به عنوان کارگردان سریال «نیوکمپ» را جلوی دوربین ببرد. در ادامه این بخش به معرفی بازیگران جدید سریال نیوکمپ می پردازیم.

معرفی سریال نیوکمپ جدیدترین سریال منوچهر هادی

کارگردان:منوچهر هادی

محصول کشور:ایران

زبان:فارسی

ژانر:کمدی،اجتماعی

سال انتشار:1401

خلاصه داستان سریال نیوکمپ

سریال نیوکمپ سریالی کمدی اجتماعی است که داستان فوتبالی دارد. در این سریال پسر خانواده برای حل مشکلات مالی و فراهم کردن پول مورد نیاز خانواده، از طریق سایت شرط‌بندی، روی بازی مساوی ایران با آرژانتین شرط می‌بندد. این بازی تا دقیقه 91 مساوی پیش می رود اما به یک باره با گل لیونل مسی بازی از حالت مساوی خارج و اوضاع به هم می‌ریزد و اتفاقاتی جدید رقم می خورد.

زمان پخش سریال نیوکمپ

سریال نمایش خانگی نیوکمپ به احتمال زیاد تا اواخر سال 1401 از شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد. این سریال اوایل سال جاری وارد مرحله پیش تولید و انتخاب بازیگر شد.

از تعداد قسمت های سریال نیوکمپ اخبار موثقی در دسترس نیست.

ماجرای عوض شدن کارگردان سریال نیوکمپ

سال گذشته پیش تولید سریالی کمدی نیوکمپ به کارگردانی کمال تبریزی آغاز شد و این سریال وارد مرحله پیش تولید و انتخاب بازیگر شد اما تاخیر در صدور پروانه ساخت شرایطی را موجب شد تا پروژه به حالت تعلیق دربیاید و بازیگران از حضور در آن انصراف دهند.

تولید این پروژه بعد از گذشت مدتی با جایگزینی منوچهر هادی به جای کمال تبریزی بار دیگر به جریان افتاد. بهرام افشاری، امیر جعفری، ترلان پروانه و سیامک انصاری از بازیگران قبلی این سریال بودند.

معرفی بازیگران سریال نیوکمپ

سریال نیو کمپ

حامد آهنگی

بهرام افشاری

اکبر عبدی

یکتا ناصر

حسن معجونی

فرزاد فرزین

بهاره افشاری

امیر جعفری

ایمان صفا

و …

کارگردان:منوچهر هادی

منوچهر هادی بلافاصله بعد از کارگردانی نیوکمپ به پروژه «نیسان آبی 2» خواهد پیوست، سریال نیسان آبی هم اکنون در مرحله نگارش فیلمنامه است.

طرح اولیه سریال نیوکمپ متعلق به بهرام افشاری است و قرار بود که فیلمنامه آن توسط او و یک فیلمنامه نویس نوشته شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4ve6n2