پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/18 13:39
رزیتا غفاری
کد خبر: 12516

تغییر چهره شگفت انگیز رزیتا غفاری | این رزیتا غفاری دیگه اون رزیتا نیست!+عکس

تغییر چهره شگفت انگیز رزیتا غفاری را در ادامه ببینید.

رزیتا غفاری بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان 25 دی ماه سال 1351 متولد شد. رزیتا غفاری این بانوی هنرمند کشورمان فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی سینما است. پدر رزیتا غفاری مهندس مکانیک بوده و سالها قبل فوت کرده است و مادر ایشان فوق لیسانس دکوراسیون داخلی می باشد. رزیتا غفاری فرزند دوم خانواده است و تنها یک خواهر دارد. او به دلیل نزدیکی محل سکونت خود به سینمای آزادی تهران، از دوران کودکی به سینما علاقه مند شده و این اتفاق را دلیل مهمی بر بازیگر شدن خود می‌داند . رزیتا غفاری در سالهای جوانی و زمانی که 27 سال داشت ازدواج کرد و همسر او عباس صالحی از چهره پردازان و تهیه کنندگان کشورمان است.

تغییر چهره شگفت انگیز رزیتا غفاری را در ادامه ببینید.

رزیتا غفاری

رزیتا غفاری

 

 

همسر این بانوی بازیگر در خارج از کشور به تحصیل در رشته چهره پردازی پرداخت و همین موضوع سبب شد تا این زوج چند سالی را ساکن شهر تورنتو شوند و دخترشان تارا، آذرماه سال 1385 در کانادا متولد شده است.

بعد از اتمام تحصیلات همسر رزیتا غفاری و بزرگ‌تر شدن دخترشان این زوج تصمیم گرفتند که به ایران بازگردند و خانم بازیگر فعالیت های هنری اش را از سر گرفت. رزیتا غفاری از بازیگران بی حاشیه و آرام دنیای هنر است که همیشه از حواشی به دور بوده و زندگی آرامی در کنار همسر و دخترش دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4p7ga4