جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/20 03:48
بازیگر | بازیگر زن | منفورترین بازیگر
کد خبر: 12566

این بازیگر منفورترین بازیگر جهان لقب گرفت ! | از زیباترین تا نفرت انگیز ترین بودن !

این بازیگر خانم امبرهرد که روزی به عنوان زیباترین زن جهان شناخته شده بود اکنون از او به عنوان منفورترین بازیگر جهان یاد می شود.

امبر هرد مدل و بازیگر هالیوود آمریکایی است.زندگی این بازیگر  فراز و نشیب و حاشیه های بسیاری داشته  یکی از حواشی این بازیگر ازدواج و جدایی اش از جانی دپ بازیگر معروف هالیوودی می باشد.رابطه این دو پس از جدایی جنجالی شد بطوری که جلسات دادگاهشان بصورت زنده از تلویزیون پخش می شد.

منفورترین بازیگر زن جهان

امبر هرد بازیگر زیبای هالیوود به سبب ایجاد حواشی مختلف تبدیل به منفورترین بازیگر زن سینما شده است.

رابطه عاشقانه جانی دپ و امبر هرد که پس از فیلم The Rum Diary در سال 2009 آغاز شده بود، در سال 2012 شکل رسمی به خود گرفت و در سال 2015 دنیا شاهد ازدواج آن‌ها با یکدیگر بود. از همان سال حواشی این زوج در کشور استرالیا آغاز شد و امبر هرد به دلیل نقض قوانین زیست محیطی در گمرک این کشور مورد محاکمه قرار گرفت.

این پرونده سرانجام در سال ۲۰۱۶ به دادگاه کشیده شد و امبر هرد به سبب جعل اسناد مورد محاکمه قرار گرفت و به پرداخت مبلغ ۸۰۰ دلار محکوم گردید. او و جانی دپ در همان سال با انتشار یک ویدیو از جامعه محیط زیست استرالیا و طرفدارانشان عذرخواهی نمودند.

از همان سال ۲۰۱۶ حواشی به زندگی شخصی این زوج کشیده شد و امبر هرد با طرح شکایاتی از خشونت‌های خانگی و بروز رفتارهای زشت و ناپسند از سوی جانی دپ، زندگی این بازیگر محبوب و مشهور جهان توسط امبر هرد به نابودی کشیده شد. جانی دپ نه تنها از سینما کنار گذاشته شد، بلکه امبر هرد به سبب این مسائل توانست تا نام خود را به عنوان یک زن دردمند به جهانیان معرفی کرده و شهرتی که در سینما پیدا نکرده بود را برای خود دست و پا کند

حواشی بین جانی دپ و امبر هرد تا سال ۲۰۲۲ ادامه داشت و در نهایت دادگاه رای را به نفع جانی دپ صادر نمود و امبر هرد را به خشونت‌های خانگی، جعل مدارک و اسناد، دروغگویی و سوءاستفاده از وجهه اجتماعی محکوم نمود. مسئله‌ای که زمینه‌ساز بازگشت جانی دپ به عرصه سینما شده است.

با وجود این که امبر هرد به هیچ وجه بازیگر تراز اول و محبوبی برای سینماگران نبوده است اما از زمان آغاز حواشی زندگی او در سال 2016، شاهد پروژه‌های کمی با حضور او بوده‌ایم که فیلم‌های Gully و I Do… Until I Don’t برخی از آن‌ها به شمار می‌روند. سریال The Stand که اقتباسی از استیون کینگ بود نیز پس از پخش تنها یک فصل در سال 2021 از سوی کمپانی پارامونت لغو شد.

آخرین پروژه سینمایی وی نیز Aquaman and the Lost Kingdom نام دارد که نه تنها حضور امبر هرد در آن با حواشی مختلفی روبرو بوده است، بلکه پایان دهنده دنیای سینمایی فعلی دی‌سی خواهد بود و قطعاً امبرد هرد 36 ساله جایی در دنیای جدیدی که توسط جیمز گان ساخته می‌شود، نخواهد داشت. با توجه به این که او عملاً زندگی جانی دپ را به نابودی کشاند و تمام جهان را به دروغ بر علیه وی کرده بود، به نظر نمی‌رسد که سینما دیگر جای مناسبی برای حضور وی باشد. البته که به سبب ظاهر زیبای خود می‌تواند حضور موثری در حرفه مدلینگ داشته باشد.

در پایان می‌توانید لیستی از بهترین نقش‌آفرینی‌های امبر هرد را مشاهده نمایید که تماشای آن‌ها را به طرفداران وی توصیه می‌نماییم.

    All the Boys Love Mandy Lane

    The Joneses

    The Ward

    3 Days To Kill

    Aquaman

    Zack Snyder’s Justice League

    Gully


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2r9lm2