پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/23 11:45
تعطیلی | تعطیلی مدارس | تعطیلی مدارس شنبه 24 دی
کد خبر: 12685

اخبار تعطیلی مدارس شنبه 24 دی | مدارس شنبه24 دی ماه تعطیل می شود؟

تعطیلی مدارس شنبه 24 دی یا اینکه مدارس کدام استان ها شنبه 24 دی ماه تعطیل است سوال پرتکرار والدین و دانش آموزان است.

برنامه تعطیلی مدارس شنبه 24 دی ماه و اخبار مربوط به این سوال که شنبه 24 دی مدارس کدام استان ها تعطیل خواهد بود سوال مهمی است که والدین و دانش آموزان به دنبال پاسخ آن هستند. تا این لحظه خبر قطعی از تعطیلی مدارس شنبه 24 دی ماه از منابع رسمی منتشر نشده و هنوز درباره اینکه مدارس کدام استان ها شنبه 24 دی تعطیل است اعلام نشده اما به محض اطلاع از منابع معتبر خبر درست درباره تعطیلی مدارس شنبه 24 دی ماه را منتشر خواهیم کرد.اخبار تعطیلی مدارس را با ستاره پارسی دنبال کنید.

تداوم سرما و یخبندان ادارت پنج منطقه سیستان را در روزهای ۲۴ و ۲۵ دی ۱۴۰۱ به تعطیلی کشاند.

خبر درخواست وزیر نفت برای تعطیلی ادارات و کل استان تهران تکذیب شد.

بر اساس این گزارش شرکت ملی گاز ایران درباره خبر تعطیلی ادارات و کل استان تهران در روزهای ابتدایی هفته اعلام کرد:

در پی انتشار خبر ضد و نقیض به نقل از برخی منابع مبنی بر مکاتبه وزیر نفت با معاون اول رئیس جمهور به منظور تعطیلی ادارات و کل استان تهران در روزهای ‌شنبه و یکشنبه آینده به علت مصرف بی رویه گاز، این ادعا تکذیب می‌شود.

به نقل از روابط عمومی فرمانداری زابل، با توجه به کاهش محسوس دما، باد شدید و احتمال رگبار پراکنده و تصمیمات اتخاذ شده ستاد مدیریت بحران شهرستان زابل، روز شنبه مورخ 24 دی‌ماه تمام دستگاه‌های اجرایی، تمام مقاطع تحصیلی مدارس، دانشگاه‌ها و بانک‌های پنج شهرستان منطقه سیستان شامل زابل، زهک،هامون، هیرمند و نیمروز  به استثنای دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادرسان تعطیل اعلام شده است.

همچنین با توجه به کاهش محسوس دما، باد شدید و احتمال رگبار پراکنده، مدارس پیش دبستانی و دبستان در روز یکشنبه 25 دی‌ماه تعطیل است.

تعطیلی مدارس

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4mr6y3