سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/21 10:48
بهاره رهنما | بهاره رهنما بازیگر | حواشی بهاره رهنما
کد خبر: 12615

تاب بازی بهاره رهنما سوژه شد | تاب مجلل و شیک بهاره رهنما غوغا کرد + عکس

بهاره رهنما بازیگر تلویزیون با انتشار عکس جدید در حال تاب بازی در فضای مجازی توجه ها را به خود جلب کرد.

بهاره رهنما بازیگر تلویزیون ایران یکی از هنرمندان پر حاشیه فضای مجازی می باشد بهاره رهنما در سال های اخیر با حواشی زیادی دنبال بوده از زندگی خصوصی طلاق و ازدواج مجدد تا شکست ازدواج دوم بهاره رهنما همه وهمه در چند سال اخیر رخ داده و به تازگی تصویری از بهاره رهنما منتشر شده که این نیز حواشی کمی به همراه نداشته است.در ادامه ببینید.

بهاره رهنما

 بهاره رهنما به صورت اتفاقی در مسیر بازگشت از دانشگاه با پیمان قاسم خانی آشنا شده و این آشنایی در سال 1373 منجر به ازدواج گشت که ثمره این ازدواج دختری به نام پریا ( متولد 1376 ) می باشد. 

ازدواج بهاره رهنما و همسرش پیمان قاسم خانی بعد از 22 سال در سال 1394 با توافق دو طرفه به جدایی منجر شد و  خانم رهنما در 4 شهریور 1396 در 44 سالگی با امیر خسرو عباسی (از فعالان صنعت آرایشی و بهداشت ) ازدواج کرد.

امیر خسرو عباسی نیز یک بار ازدواج نموده و یک دختر از همسر سابق خود دارد.

بهاره رهنما درسال 1370 به دلیل درس خواندن به صورت جهشی، وارد دانشگاه شد و پس از گرفتن لیسانس ادبیات نمایشی به دانشگاه حقوق رفت. او فارغ‌التحصیل لیسانس رشته حقوقی فضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی می باشد. 

بهاره رهنما در کنار بازیگری ، نمایش نامه نویسی و کارگردانی تئاتر را نیز تجربه کرد. اوعلاقه زیادی به کتابخوانی داشته و تابحال حدود 10 کتاب نوشته است. همچنین او سابقه تهیه کنندگی آلبوم «علی شوکت» خواننده جوان موسیقی راک را هم در کارنامه خود دارد. در آلبوم شوکت چند قطعه آلبوم از ترانه های کتاب زن باران نوشته بهاره رهنما اجرا شده است.

بهاره رهنما بازیگر فعالی است، او در کنار بازیگری، سابقه روزنامه نگاری و نقاله خوانی نیز دارد و در برندهای مختلف بعنوان مدلینگ حضور دارد. همچنین کنار فعالیت های مختلف خود رستوران داری نیز می کند و رستوران «گوزن» در سعادت آباد تهران متعلق به ایشان می باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2o66v2