چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/22 08:50
زیبا ترین زنان تاریخ
کد خبر: 12643

زیبا ترین زنان تاریخ را ببینید | جذاب ترین دختر این روزهای جهان

زیباترین دختر و زیبا ترین زن سینما همیشه برای مردم جهان مورد سوال بوده است که چه افرادی هستند و چگونه انتخاب می شوند . در این خبر به این موضوع می پردازیم.

زیبا ترین زنان تاریخ مربوط به چه دورانی است و در کدام دوره زیبا ترین زنان تاریخ زندگی می کردند. زیبا ترین زنان تاریخ دارای بالاترین استانداردهای زیبایی بودند. برای  ااطلاع از دانستتن زیبا ترین زنان تاریخ با ما همراه باشید تا شما را با این زنان  آشنا کنیم.

زیبا ترین زنان تاریخ را ببینید

می گویند زیبایی امری سلیقه ای است و به عوامل زیادی بستگی دارد. با این حال، تعدادی از کاربران وبسایت نظرسنجی Ranker زیباترین زنان معاصر را انتخاب کرده اند.

۲۰- دایان لین

زیبا ترین زنان تاریخ

تصویر دایان لین در سال ۱۹۷۹ به عنوان یکی از جوان ترین استعدادهای هالیوود روی یک نشریه ی مُد رفت. او همچنین در سال های ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۷، در فهرست ۹۹ تایی خواستنی ترین زنان دنیا قرار داشت. این بازیگر طی دوران فعالیت بازیگری خود جوایز و افتخارات متعددی نیز کسب کرده است.

۱۹- ناتالی وود

زیبا ترین زنان تاریخ

ناتالی وود بازیگری را از کودکی آغاز کرد و در دوران نوجوانی نامزد دریافت جایزه اسکار شد. در دهه ی ۱۹۷۰ به عنوان یکی از دلرباترین بازیگران زن انتخاب شد. او را یکی از بزرگ ترین ستاره های تاریخ سینما نیز می دانند.

۱۸- جین سیمور

زیبا ترین زنان تاریخ

جین سیمور با بازی اش در نقش های زنان قوی، سرکش و پرشور شناخته می وشود. او در فاصله ی دهه های ۱۹۸۰ تا ۱۹۹۰ در چندین سریال تلویزیونی نقش آفرینی کرد که مشهورترین آن ها «پزشک دهکده» (Dr. Quinn, Medicine Woman) بود که در سال ۱۹۹۶ برای آن برنده ی جایزه گلدن گلوب شد.

۱۷- هلی بری

زیبا ترین زنان تاریخ

هلی بری در مسابقات زیبایی متعددی شرکت داشته است و در سال ۱۹۸۶ در میان فینالیست های مسابقه زیبایی بین المللی «دوشیزه زیبا» (Miss World) قرار گرفت. او گرچه بازیگری را در دهه ی ۱۹۸۰ آغاز کرد اما در دهه ی ۲۰۰۰ بود که بعد از بازی در مجموعه فیلم «مردان ایکس» (X-Men) به شهرتی جهانی دست یافت. او در سال ۲۰۰۱ به خاطر بازی اش در فیلم «مهمانی هیولا» (Monster’s Ball) برنده ی اسکار بهترین بازیگر زن شد.

۱۶- کیت بکینسیل

زیبا ترین زنان تاریخ

کیت بکینسیل در کنار بازیگری به مدلینگ هم مشغول بود و در تبلیغات مُد به عنوان مدل حضور داشت. او هم به عنوان بازیگری توانمند شناخت می شود و هم از سوی چندین نشریه ی مُد به عنوان یکی از زیباترین و جذاب ترین ستاره های زن انتخاب شده است.

۱۵- الیزابت تیلور

زیبا ترین زنان تاریخ

الیزابت تیلور که یکی از محبوب ترین ستاره های سینمای کلاسیک بود، در دهه ی ۱۹۹۰، بزرگ ترین اسطوره ی زن هالیوود لقب گرفت. او یکی از نخستین سلبریتی هایی بود که زندگی شخصی اش مورد توجه مردم قرار گرفت.

۱۴- ناتالی پورتمن

زیبا ترین زنان تاریخ

ناتالی پورتمن بارها از سوی نشریات مُد به عنوان یکی از زیباترین زنان انتخاب شده است. او که بازیگری همه فن حریف است، به رقص باله و موسیقی جاز هم آشنا است.

۱۳- جکلین اسمیت

زیبا ترین زنان تاریخ

جکلین اسمیت بیشتر با نقشش در نسخه ی اصلی فیلم «فرشتگان چارلی» (Charlie’s Angels) در دهه ی ۱۹۷۰ شناخته می شود. با این حال، او فعالیت حرفه ای خود را با مدلینگ آغاز کرد و در چندین آگهی تلویزیونی حضور یافت. او نیز از سوی نشریات متعدد مُد به عنوان یکی از زیباترین سلبریتی های عصر خود انتخاب شده است.

۱۲- میشل فایفر

زیبا ترین زنان تاریخ

میشل فایفر در ۴۱ سالگی روی جلد یک نشریه مُد رفت و در میان زیباترین سلبریتی های دنیا قرار دارد. او پردرآمدترین و جذاب ترین بازیگر زن در دهه ی ۱۹۹۰ بود. به عقیده ی منتقدان او توانست ثابت کند توانایی های بازیگری اش ورای زیبایی چهره اش است.

۱۱- الیزابت هرلی

زیبا ترین زنان تاریخ

الیزابت هرلی پیش از آنکه تصمیم بگیرد شانس خود را در عرصه ی سینماو تلویزیون امتحان کند، قصد داشت به دنبال حرفه ی رقص رود و به همین دلیل در رشته ی رقص و تئاتر تحصیل کرد. او علاوه بر اینکه به عنوان بازیگری زیبا شناخته می شود، از سوی چندین نشریه به عنوان بازیگری دلفربا و جذاب انتخاب شده است. همچنین بارها در فهرست جذاب ترین افراد دنیا قرار گرفته است.

۱۰- جسیکا آلبا

زیبا ترین زنان تاریخ

جسیکا آلبا سابقه ی انتخاب شدن به عنوان جذاب ترین سلبریتی دنیا را دارد. با این حال، چیزی که خود دوست دارد با آن سنجیده شود، توانایی های بازیگری اش است، به همین دلیل در انتخاب نقش هایش با دقت زیادی عمل می کند.

۹- سلما هایک

زیبا ترین زنان تاریخ

سلما هایک در ابتدای فعالیت حرفه ای خود بیشتر با بازی اش در نقش هایی شناخته می شد که زیبایی طبیعی او را به رخ می کشیدند. رسانه ها – عمدتاً نشریات مُد – بارها او به لقب زیباترین سلبریتی هالیوود داده اند.

۸- کاترین زتاجونز

زیبا ترین زنان تاریخ

کاترین زتاجونز بازیگری توانمند است که طی دوران فعالیت حرفه ای خود جوایز متعددی دریافت کرده است. در سال ۱۹۹۸، او به جستجو شده ترین سلبریتی در اینترنت بدل شد و در سال ۲۰۰۵ نیز در فهرست محبوب ترین ستاره های دنیا قرار گرفت.

۷- سوفیا لورن

زیبا ترین زنان تاریخ

سوفیا لورن از بازیگران عصر طلایی هالیوود است و یکی از بزرگ ترین ستاره های زن سینمای کلاسیک لقب گرفته است. او طی دوران فعالیت بازیگری خود جوایز زیادی دریافت کرده است، از جمله: گلدن گلوب، بفتا و اسکار.

۶- شارلیز ترون

زیبا ترین زنان تاریخ

شارلیز ترون در سال ۲۰۱۶ در فهرست تأثیرگذارترین سلبریتی های دنیا قرار گرفت. و گرچه در نوجوانی قصد داشت به دنبال حرفه ی رقص رود، اما در ۱۶ سالگی تصمیم به امتحان کردن مدلینگ گرفت. و بالاخره در سال ۱۹۹۵ بود که وارد عرصه ی بازیگری شد.

۵- اسکارلت جوهانسون

زیبا ترین زنان تاریخ

اسکارلت جوهانسون در سال ۲۰۲۱ به عنوان یکی از تأثیرگذارترین سلبریتی های دنیا انتخاب شد و در سال های ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹، پردرآمدترین ستاره سینما بود.

۴- مریلین مونرو

زیبا ترین زنان تاریخ

مریلین مونرو را در دهه ی ۱۹۵۰ نماد زیبایی و شهوت می دانستند. او چنان اثری داشت که در دهه ی ۱۹۶۰ چهره اش به یکی از نمادهای فرهنگ عامه بدل شد و در سال ۱۹۹۹، در فهرست بزرگ ترین اسطوره های عصر طلایی هالیوود قرار گرفت.

۳- گریس کلی

زیبا ترین زنان تاریخ

گریس کلی که بعدها ملکه ی کشور موناکو شد در دوران فعالیتش در سینما در چندین فیلم نقش آفرینی کرد. او در دهه ی ۱۹۵۰ موفق به دریافت جایزه اسکار شد و حالا به عنوان یکی از بزرگ ترین ستاره های زن سینمای کلاسیک هالیوود شناخته می شود.

۲- راکل ولش

زیبا ترین زنان تاریخ

راکل ولش در دهه ی ۱۹۶۰ از نمادهای شهوت بود و در سال ۱۹۷۴ جایزه گلدن گلوب دریافت کرد. او علاوه بر بازیگری، به عنوان مدل در تبلیغات حضور می یافت و مجری تلویزیون نیز بود.

۱- آدری هپبورن

زیبا ترین زنان تاریخ

آدری هپبورن، بازیگر سینمای کلاسیک هالیوود از الگوهای مُد عصر خود نیز بود و او را یکی از خوش پوش ترین سلبریتی ها می دانند. هپبورن به خاطر زیبایی و استعداد منحصر به فردش به یکی از اسطوره های سینما بدل شد و زندگی و آثار او هنوز در کتاب ها و مستندها مورد بحث قرار می گیرد.

جذاب ترین دختر این روزهای جهان

در ادامه این مطلب آمده است که استایل ونزدی از خانواده اصیل آدامز چگونه از یک داستان کمیک به ونزدی نتفلیکس تکامل یافت. ونزدی نام مینی سریالی است که از اوایل آذر ماه سال ۱۴۰۱ پخش شد و تاکنون توانسته رتبه خوبی در میان سریال‌های محبوب نتفلیکس کسب کند. فصل اول این سریال طرفداران زیادی از جمله نوجوانان را به خود جذب می‌کند. ژانر این سریال فانتزی کمدی بوده و جای خود را در میان فیلم‌های ترسناک و معمایی باز کرده است.

زیباترین زنان تاریخ

در میان ستاره‌های داستان‌های اسرارآمیز تعداد کمی از آن‌های دارای مشخصه‌ای منحصر به فرد و قابل تشخیص هستند. نام ونزدی در این سریال تداعی کننده دختری با پوست سفید، چهره‌ای عبوس، موهای چتری، بافت‌های خرگوشی و یقه سفید است که مرز شخصیت تاریک او را مشخص می‌کند. ونزدی تنها یکی از اعضای خانواده آدامز است، مجموعه‌ای از شخصیت‌های عجیب غریب و جذاب که چارلز آدامز، کارتونیست آمریکایی در سال ۱۹۳۸ خلق کرد‌. در  این مینی سریال ونزدی دختر گستاخ گومز شناخته شده است‌، او مانند دیگران نرمال نیست. او دختری است که عنکبوت‌ها را پرورش داده و آن‌ها را به سبک خود شکنجه می‌کند. سرگرمی‌های او واقعا وحشتناک است‌.

زیباترین زنان تاریخ

اولین بار چهارشنبه در سال ۱۹۶۴ با اقتباس از داستان کامیک روی پرده به تصویر کشیده شد، ونزدی در آن زمان دخترانی را مورد اشاره قرار می‌داد که مانند او با علایق نامتعارف خود و سبک نامرسومی که برای خود دارند احساس بیگانگی می‌کنند. به خاطر نسخه‌های متعددی که از روی این داستان ساخته شده ونزدی به یکی از شخصیت‌های محبوب داستان‌های کمیک مبدل شده است اما هیچ یک از آن‌ها به اندازه سریال تیم برتون که از نتفلیکس پخش شده محبوب نشده‌ و به اندازه ستاره ونزدی، جنا اورتگا ندرخشیدند. آخرین نسخه ونزدی علاوه بر اینکه ابعاد شخصیتی خارج از دایره نرمال او را به خوبی به تصویر می‌کشد، بلکه او را با لباس‌های شیک و مد روز به چیزی فراتر از تصور بیننده نشان می‌دهد. با وجود این تدابیر او همچنان به سبک دنیای تاریک دوست داشتنی خود وفادار باقی مانده است. در ایم مطلب سبک او را در طی سال‌های گذشته بررسی خواهیم کرد.

نسخه سال ۱۹۶۴

لیزا لورینگ اولین بازیگری بود که در سن 6 سالگی در سریال تلویزیونی خانواده آدامز در سال 1964 نقش ونزدی آدامز را بازی کرد. سبک لباس‌های او دهه 60 را زنده می‌کرد و شامل لباس‌های سیاه رنگ با یقه‌ها و سرآستین‌های سفید است که در نوع خود بازآفرینی خلاقانه‌ای برای کاراکتر ونزدی محسوب می‌شود. این سبک نیز به داستان اصلی آن وفادار بود. دامن به شکل A، پوشیدن جوراب بلند و بوت‌های سیاه یونیفرم دخترانه مدرسه او از المان‌های کاراکتر ونزدی بودند.

زیباترین زنان تاریخ

نسخه سال ۱۹۹۱

روث مایرز، طراح لباس و صحنه فیلم خانواده آدامز در سال 1991 به دنبال ایجاد ظاهری خاص و یکتا بود که با ارزش‌های خانواده آدامز مطابقت داشته باشد. همچنین در نظر داشت که کریستینا ریچی کمی متفاوت‌تر از طایفه سیاه پوش خود باشد. با طراحی لباس‌ ونزدی از پارچه‌های قدیمی با الگوهای جالب توجهی مانند نوشته‌ها و حتی گل‌ها به هدف خود رسید و ونزدی را متمایز کرد.

زیباترین زنان تاریخ

اگرچه مایرز گاه ترجیح می‌داد که لباس ریچی به سلیقه معاصر نباشد و از یک لباسی که می‌شود گفت از استایل ومپایری آنجلیکا هیوستون که در فیلم‌ها منعکس شده، الهام گرفته شده استفاده کند و یک مینی دِرِس مورتیشیا را با آستین‌های حریر برای استایل هالوینی ونزدی تدارک ببیند.

زیباترین زنان تاریخ

نسخه سال ۲۰۱۰

در سال 2010 در سالن تئاتر موزیکال برادوی، خانواده آدامز بار دیگر روی صحنه رفتند. ونزدی با امضای استایل خود اینبار با لباس آبی رنگ نقش آفرینی کرد. انتخاب رنگ آبی ممکن است غافلگیر کننده به نظر برسد اما برای افرادی که کارتون اصلی چارلز آدامز را دیده‌اند سوپرایز محسوب نمی‌شود چراکه رولباسی ونزدی آبی رنگ بود.

زیباترین زنان تاریخ

نسخه سال ۲۰۱۳

زیباترین زنان تاریخ

نقش آفرینی ملیسا هانتر در نقش ونزدی به دلیل قوانین کپی رایت آنچنان که باید دیده نشد اما نگاهی اجمالی بر این بود که این عضو خانواده آدامز در بزرگسالی چگونه لباس خواهد پوشید. استایل او به آیتم‌های روز نزدیکتر شدند اما همچنان بی میلی نسبت به کفش‌های زنانه دیده می‌شود. او تمایل دارد بازهم مدل کفش‌های دربی مردانه را امتحان کند. گویا گشتن با این نوع کفش‌ها آسان تر است.

زیباترین زنان تاریخ

نسخه جدید ۲۰۲۲

جنا اورتگا در این فصل با ظاهر قدرتمندتری ظاهر شده است. طراحی لباس این مجموعه‌ی جدید از خانواده آدامز را کولین اتوود، طراح آمریکایی بر عهده  داشته که صاحب چندین جایزه از آکادمی طراحی لباس در مراسم‌ها متفاوت است. این اطمینان را داشته باشید که ئنزدی همچنان لباس‌های مورد علاقه‌اش می‌پوشد. طرح‌های گل‌گلی یقه‌‌ی تیز و سفید رنگ، شانه‌های برجسته جای خود را در استایل ونزدی محکم کردند. تقریبا می‌توان گفت همان لباس‌های همیشگی از فروشگاهی مدرن خریداری شده اما سلیقه ونزدی بدون تغییر باقی مانده است. در این سریال خواهید دید که جنا 16 ساله چکمه‌های پلت فرمی را می‌پوشد.

زیباترین زنان تاریخ

برای یونیفرم مدرسه او نیز حتی ترکیبی از رنگ مشکی و هاله سفید به جای آبی طراحی شده است. برای آکادمی نورمور کت و دامن راه راه با پیراهن سفید، وست بافت شطرنجی سفید مشکی و کراوات مشکی از المان‌های استایل وفادارانه او هستند. به طور خلاصه باید گفت که ونزدی با هر ظاهری که در طول سریال دیده می‌شود خیره کننده است.

زیباترین زنان تاریخ

این بار حتی جنبه‌های زنانه تر و ظریف‌تری را از ونزدی شاهد هستیم.  او در دورهمی مدرسه با لباسی وینیج از طرح‌های رمانتیک عالیا را بر تن کرد. لباسی که دور از انتظار مخاطب با مدل موهای ساده همراه بود و لایه‌های حریر سیاه رنگ آن رقص جذاب ونزدی را دیدنی‌تر کرده بود. لباس مهمانی ساده‌ترین انتخاب اتود برای کاراکتر ونزدی بود وحکایت از استعداد ماندگار او در سال‌های گذشته دارد


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4veap2