چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/22 09:30
سریال | سریال هزار و یک شب | سریال جدید
کد خبر: 12645

سریال هزار و یک شب چه زمانی ساخته می شود؟ | بازیگران سریال هزار و یک شب چه کسانی هستند ؟

سریال هزار و یک شب که به کارگردانی مصطفی کیایی در حال ساخت بود متوقف شده است .

سریال هزار و یک شب پروژه ای  جدید به کارگردانی و تهیه کنندگی مصطفی کیایی که ساخت این سریال از اوایل آبان قرار بود کلید بخورد اما این سریال با حواشی اغتشاشات اخیر رو به رو شد و ساخت این سریال متوقف شده است در ادامه جزئیات سریال هزار و یک شب را در ادامه بخوانید.

مصطفی کیایی درباره سریال «هزار و یک شب» و حواشی ساخت آن توضیحاتی را مطرح و اعلام کرد: ساخت این سریال به دلیل اتفاقات اخیر متوقف شد و معلوم نیست چه زمانی راه بیفتد.

 مصفی کیایی ـ کارگردان و تهیه کننده ـ درباره ساخت سریال «هزار و یک شب» در صفحه شخصی خود توضیح داده است: پیش تولید این پروژه از اوایل تابستان شروع شده بود، با برخی بازیگران صحبت شد و با برخی عوامل قرار داد بسته شده بود و قرار بود کار آبان ماه جلوی دوربین برود ولی به دلیل اتفاقات اخیر متوقف شد و معلوم نیست چه زمانی راه بیفتد.

وی با اشاره به انتشار برخی اخبار درباره این پروژه، تاکید کرده است که خبر ساخت سریال با سرمایه گذار روس صحت ندارد.

کیایی در عین حال در بخشی از یادداشت خود درخواست کرده است که «با مستندات رسمی دست به قضاوت بزنیم.»

 در روزهای اخیر برخی رسانه ها از تصویربرداری سریال «قصه‌های هزار و یک شب» به کارگردانی مصطفی کیایی و با مشارکت سرمایه گذار روس خبر داده بودند. همچنین از پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، سحر دولتشاهی، بهرام رادان، محسن کیایی، پدرام شریفی، محمد بحرانی و سوگل خلیق به عنوان بازیگران این سریال نام برده شده بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2xzdz4