پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/22 12:31
رونالدو | کریستیانو رونالدو | فرزندان کریستیانو رونالدو
کد خبر: 12656

محدودیت‌های عربستان، جورجینا رونالدو را محجبه کرد؟

تصاویری از جورجینا رودریگس نامزد کریس رونالدو با حجاب اسلامی منتشر شده که حسابی جنجال آفریده است. اما واقعیت این تصاویر چیست؟

رونالدو این روزها با امضای قرار داد با تیم باشگاهی النصر عربستان تیتر یک رسانه ها در سرار جهان شده است. رونالدو در اولین حضورش در عربستان با مراسم با شکوهی رو به رو شد. رونالدو و خانواده اش در عربستان مورد توجه همه در سراسر جهان قرار گرفته اند . تصاویری از جورجینا رودریگس نامزد کریس رونالدو با حجاب اسلامی منتشر شده که حسابی جنجال آفریده است. اما واقعیت تصاویر محجبه شدن نامزد رونالدو چیست؟

کریستیانو رونالدو به عقد قراردادی هنگفت به باشگاه النصر عربستان پیوست و رکورد گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال را به نام خودش ثبت کرد. در کنار رونالدو، نامزدش و سایر اعضای خانواده CR7 به عربستان سفر کردند و در شهر ریاض ساکن شدند.

رونالدو

همچنین شایعه شده که عربستان به واسطه داشتن قوانین سفت و سخت محدودیت هایی برای جورجینا قائل و حتی تصاویری از این شخص با حجاب اسلامی منتشر و حتی شایعه محجبه شدن او هم مطرح شده است.

اما این تصاویر منتشر شده مربوط به مراسم گلوب ساکر سال ۲۰۱۹ در دربی است که جورجینا با تیپی عربی در کنار رونالد وارد این مراسم شد و شایعه محجبه شدن او صحت ندارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3elrp4