پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/22 15:04
قیمت گل
کد خبر: 12658

قیمت گل روز مادر نجومی شد | فروش دسته گل 23 میلیون تومانی!

با نزدیک شدن روز مادر قیمت گل نجومی شده است و به قیمت های باورنکردنی رسیده است

جمعه روز مادر است و در این روز یکی از مواردی که دارای اهمیت می شود گل است بازار گل فروشان در این روز رونق می گیرد . قیمت گل ها کمی دچار نوسان می شود و ممکن است نسبت به روز های قبل قیمت گل افزایش پیدا کند. قیمت گل تخمین زده شده که تا 30 درصد افزایش پیدا کند. البته قیمت گل ها مانند هفته پیش است. قیمت گل افزایشی نداشته است.

قیمت گل

قیمت گل روز مادر نجومی شد

بررسی‌ها نشان می‌دهد در آستانه روز مادر قیمت دسته گل هم نجومی شده است؛ به طوری که قیمت یک شاخه گل پرطرفدار مانند گل رز حدود ۴۸ هزار تومان قیمت خورده است. قیمت یک شاخه گل ارکیده نیز بیش از ۵۰۰ هزار تومان خرج بر‌می‌دارد.

یک فروشگاه آنلاین فروش گل وگیاه، قیمت یک باکس گل رز قرمز را به مناسبت روز مادر با تخفیف، یک میلیون و ۹۳ هزار تومان قیمت‌گذاری کرده است.

در این سایت، قیمت یک باکس گل «می شان» به مناسبت روز مادر با قیمت یک میلیون و ۹۷۸ هزار تومان در حال فروش است؛ قیمت این دسته گل با قیمت یک گرم طلای ۱۸ عیار برابری می‌کند!

اما ماجرا به همین جا ختم‌ نمی‌شود و همچنان به قیمت‌های عجیب‌تر نیز برخواهیم خورد؛ برای مثال در یک سایت فروش آنلاین دیگر، یک دسته گل رز قرمز هلندی ۳۰۰ شاخه‌ای، ۲۳ میلیون و ۷۱۰ هزار تومان قیمت خورده است! قیمت همین دسته گل با ۱۲۰ شاخه گل رز قرمز، ۹ میلیون و ۷۱۰ هزار تومان آب می‌خورد؛ یعنی شاخه‌ای حدود ۸۱ هزار تومان!


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4jqal2