پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/23 06:54
ساره بیات | ساره بیات بازیگر | ساره بیات روز زن
کد خبر: 12675

تبریک جالب همسر ساره بیات در روز زن | کولاک علیرضا افکاری در روز زن برای ساره بیات

علیرضا افکاری آهنگساز معروف و همسر ساره بیات روز زن را به شکا متفاوتی به همسرش تبریک گفت در ادامه مشاهده کنید.

ساره بیات بازیگر معروف ایرانی است.ساره بیات متولد 1358 در مشهد می باشد.ساره بیات متاهل همسر او یک آهنگساز معروف به نام علیرضا افکاری است.این 2 ارتباط خود را اخیرا علنی کرده اند از سال گذشته خبر هایی در خصوص ارتباط ساره بیات و علیرضا افکاری به گوش میرسید که ساره بیات با انتشار عکسی ازدواج خود با این آهنگساز را اعلام کرد.علیرضا افکاری با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامش روز زن را به همسر هنرمندش تبریک گفت. در ادامه مشاهده کنید.

ساره بیات

 ساره بیات در سال 1389 وقتی 31 ساله بود از طریق حبیب رضایی به گروه دستیاران اصغر فرهادی معرفی شد.

در نهایت او برای بازی در نقش راضیه سریال «جدایی نادر از سیمین» جلوی دوربین رفت که با کسب جایزه اسکار این فیلم به اوج شهرت در ایران و جهان دست یافت.

 

علیرضا افکاری آهنگساز و تنظیم کننده در 4 اردیبهشت 1400 با نوشتن متن زیبا خبر ازدواج خود با ساره بیات را بصورت رسمی رسانه ای کرد.

ایشان نوشت: همسرم ، بانوی زیبای من …

در تمام سالهای گذشته زندگی مشترکمان ، سالهایی که در کنارت زیستم ، شد ماحصل آثاری که بر دل مخاطبین خوش نشست.

برای تاثیر حضور سالیانت در خلق این آثار و زندگیم ، برای داشتنت ، برای بودنِ همیشگیت در کنارم و عشقی که هر دم به زندگیم رنگی بدیع میبخشد از تو سپاسگزارم.

باشد تا همواره در فراز و نشیب دوران ، در عشق غوطه ور باشیم و جاودان ، و این قطعه خاطراتِ مشترکمان که همچون قطعات دیگرم تقدیم به چشمهای مهربان تو بوده و هست.

علیرضا افکاری متولد 22 شهریور 1356 در تهران سابقه آهنگسازی برای خواننده های مشهوری چون معین ، گوگوش ، ابی ، بیژن مرتضوی ، هلن و بسیاری دیگر دارد.

در نهایت دی ماه 1391 پلیس امنیت اجتماعی نیروی انتظامی او و چند ترانه سرای دیگر را به اتهام همکاری با خواننده های لس آنجلسی دستگیر شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/48gel3