پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/23 15:08
پریناز ایزدیار | ازدواج پریناز ایزدیار | پریناز ایزدیار در جشنواره
کد خبر: 12688

پریناز ایزدیار مادر شد | ذوق زدن بهرام رادان از مادر شدن پریناز ایزدیار

سکانس دیدنی مادر شدن پریناز ایزدیار در سرریال جیران دیدنی بود در ادامه می توانید قسمت های آن را ببینید.

پریناز ایزدیار متولد 8 شهریور 1364 در بابل مازندران،  پریناز ایزد یار بازیگر است. پریناز ایزد یار فعالیت خود را از تلویزیون شروع کرد و با سینما به سیمرغ رسید. پریناز ایزدیار فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک می باشد. پریناز ایزد یار  علاقه زیادی به بچه دارد و گیاهخوار می باشد. 

سکانس دیدنی مادر شدن پریناز ایزدیار  در سرریال جیران دیدنی بود در ادامه می توانید قسمت های آن را ببینید.

خلاصه داستان سریال جیران

جیران (با بازی پریناز ایزدیار) در واقع یکی از ندیمه های ناصرالدین شاه (با بازی بهرام رادان) می باشد. قصه در زمان پادشاهی این شاه قاجاری در حال وقوع است که او عاشق جیران می شود و…

پریناز ایزدیار در سریال جیران

در خلاصه داستان سریال جیران آمده است که: زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم‌خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم‌کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب‌کارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است.

هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می‌ خواهد. قلعه ‌ای می‌خواهد که جان ‌پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه ‌ای محکم‌تر از عشق نیست. بدهید همه ‌جا جار بزنند که: ایهالناس! دیروز در حوالی تجریش پادشاه شما عاشق شد…

این سریال یکی از عظیم ترین آثار شبکه نمایش خانگی خواهد بود که با انبوهی از ستارگان سینمایی از جمله امیر جعفری، امیرحسین فتحی، بابک حمیدیان، بهرام رادان، پریناز ایزدیار، رعنا آزادی ور، گلاره عباسی، مریلا زارعی، الهام نامی، پاشا جمالی، رویا تیموریان، ستاره پسیانی، سمیرا حسن پور، غزل شاکری، مهدی پاکدل، نهال دشتی و هومن برق نورد ساخته شده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4pxro3