پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/24 11:45
تعطیلی | تعطیلی مدارس | تعطیلی مدارس یکشنبه 2
کد خبر: 12713

اخبار تعطیلی مدارس یکشنبه 25 دی ماه | مدارس یکشنبه25 دی ماه تعطیل می شود؟

تعطیلی مدارس یکشنبه 25 دی یا اینکه مدارس کدام استان ها یکشنبه 25 دی ماه تعطیل است سوال پرتکرار والدین و دانش آموزان است.

برنامه تعطیلی مدارس یکشنبه 25 دی ماه و اخبار مربوط به این سوال که یکشنبه 25 دی مدارس کدام استان ها تعطیل خواهد بود سوال مهمی است که والدین و دانش آموزان به دنبال پاسخ آن هستند. تا این لحظه خبر قطعی از تعطیلی مدارس یکشنبه 25 دی ماه از منابع رسمی منتشر نشده و هنوز درباره اینکه مدارس کدام استان ها یکشنبه 25 دی تعطیل است اعلام نشده اما به محض اطلاع از منابع معتبر خبر درست درباره تعطیلی مدارس یکشنبه 25 دی ماه را منتشر خواهیم کرد.اخبار تعطیلی مدارس را با ستاره پارسی دنبال کنید.

 

تکمیلی 1:  تمام مراکز آموزشی استان قم در روزهای ۲۴ و ۲۵ دی ماه غیرحضوری شد.

تکمیلی 2: تعطیلی مدارس استان گلستان فردا یکشنبه ۲۵ دی

دورکاری ادارات و مدارس استان گلستان به دلیل تداوم سرمای شدید و افزایش مصرف گاز و با هدف مدیریت مصرف انرژی به غیر از دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی برای ۲ روز دیگر تمدید شد.

به گزارش ایرنا، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان شامگاه جمعه با اعلام این خبر گفت: به دلیل برودت هوا و با هدف تامین مستمر و پایدار و ضرورت کنترل پیامدهای ناشی از افزایش مصرف انرژی دستگاه های اجرایی استان به استثنای مراکز درمانی، امدادی و انتظامی به صورت دورکار خواهند بود.

تکمیلی 3:مدارس قزوین یکشنبه ۲۵ دی غیرحضوری شد

مدارس پیش‌دبستانی و ابتدایی استان قزوین یکشنبه ۲۵ دی غیرحضوری خواهند بود.

امتحانات مدارس متوسطه اول و دوم به قوت خود باقی است و سایر مدارس متوسطه و هنرستان‌ها که امتحاناتشان به پایان رسیده غیرحضوری خواهند بود.

تکمیلی 4: تعطیلی مدارس خراسان جنوبی در یکشنبه ۲۵ دی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: تمام مدارس دوره ابتدایی استان اعم از نوبت صبح و عصر در روزهای مذکور به صورت مجازی و امتحانات متوسطه اول و دوم و همچنین امتحانات نهایی براساس برنامه ریزی های قبلی به قوت خود باقی است و برگزار می شوند.

تکمیلی 5: مدارس و دانشگاه‌های گیلان فردا یکشنبه ۲۵ دی غیرحضوری شدند

قرارگاه مدیریت جهادی گاز گیلان اعلام کرد: مدارس و دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان طی روزهای شنبه و یکشنبه غیرحضوری برگزار می‌شود و ساعات کاری ادارات نیز کاهش می‌یابد.

در این راستا شروع فعالیت ادارات در روزهای شنبه و یکشنبه هفته پیش رو ۸:۳۰ دقیقه و پایان آن ۱۲:۳۰ دقیقه اعلام شده است و تمامی دستگاه ها، سازمان ها و نهادهای استان و همچنین شعب بانک های عامل موظفند نسبت به خاموش نمودن تمامی سیستم های گرمایشی و موتورخانه ها، یک ساعت قبل از خروج کارمندان اقدام کنند.

تکمیلی 6: تعطیلی مدارس ،دانشگاه ها و ادارات مشهد تا پایان هفته

فرماندار مشهد گفت: بنابر تصمیم استانداری و فرمانداری مشهد تعطیلی مدارس تا پایان هفته ادامه پیدا می‌کند.

محسن داوری اظهار داشت: بنابر تصمیم استانداری و فرمانداری مشهد تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها تا پایان هفته ادامه پیدا می‌کند.

وی افزود: ادارات، مهدهای کودک و مدارس و دانشگاه‌ها در تمام مقاطع یکشنبه 25 دی‌ماه تعطیل است و فعالیت‌های آموزشی غیرحضوری برگزار خواهد شد.

فرماندار مشهد تصریح کرد: کارکنان دستگاه‌های اجرایی، ادارات بانک‌ها، مراکز آموزش عالی و نهادهای عمومی به جز مراکز امدادی، خدماتی، درمانی و شعب منتخب بانک‌ها، نیز روز یکشنبه دورکار خواهند شد.

تکمیلی...

تعطیلی مدارس

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4mr8b3