سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/25 03:45
سحر زکریا | سحر زکریا بازیگر | سحر زکریا جدید
کد خبر: 12730

انتقاد تند سحر زکریا از همکارانش | سحر زکریا : کتایون ریاحی از ما نیست !

سحر زکریا بازیگر ایرانی با انتشار پستی از ترلنه علیدوستی و دیگر همکارانش انتقاد تندی کرد.

سحر زکریا بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. سحر زکریا با انتشار پستی با یادداشت تند از ترانه علیدوستی و همکارانش انتقاد کرد.سحر زکریا یک سالی است که در فضای مجازی حاشیه ساز شده است.حواشی اخیر سحر زکریا و حمله او به مهران مدیری در یک سال گذشته بسیار غوغا کرد.در ادامه یادداشت سحر زکریا را بخوانید.

سحر زکریا

سحر زکریا بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار یادداشتی تند و تیز به ترانه علیدوستی، اطرافیان او و برخی اهالبی سینما تاخته است.

درست یک سال از حمله سحر زکریا به مهران مدیری می گذرد وحواشی این حمله، همچنان او را رها نمی کند و هر بار این آتش از زیر خاکستر بر می خیزد.

او که همواره یکی از اعضای ثابت کارهای مهران مدیری بوده، یک باره تصمیم گرفت ادعاهای عجیبی درباره مهران مدیری مطرح کند. اما مدیری به هیچ یک از آن ها پاسخ نداده است.

البته سحر زکریا در این مدت، رامبد جوان و گوهرخیر اندیش برخی دیگر از اهالی سینما و تلویزیون را با انتقادات خود نواخته است.

این بار هم او سراغ ترانه علیدوستی و دوستان سینمایی اش را رفته است تا از این حمله به حمایت از کتایون ریاحی برسد.

سحر زکریا فرق گذاشتن بین ترانه علیدوستی و کتایون ریاحی را بازی کثیف خوانده و گفته است که آن ها تنها برای دوستان شان هشتگ می گذارند.

سحر زکریا بازیگر ایرانی متولد ۲۸ آذرماه ۱۳۵۲ در اراک است و با بازی در مجموعه تلویزیونی در پناه تو در نقش دخترعموی رامین، وارد دنیای بازیگری شد.

سپس توانایی خود را با بازی در نمایش‌ها و تله ‌تئاترهای مختلف آزمود. اما شاید از بازی در فیلم مردی از جنس بلور بود که دیده شد و بار دیگر به تلویزیون بازگشت و نقش‌های نه ‌چندان مهمی در چند مجموعه بازی کرد.

بازی در نقش همسر رابین‌هود در مجموعه طنز قطار ابدی تا حدودی او را به شهرت رساند، اما شاید او با برنامه طنز پاورچین بود که هم استعدادهای نهفته بازی در نقش کمدی خود را بروز داد و هم توانست به محبوبیت دست یابد.

او کار خود را با بازی در مجموعه‌های تلویزیونی مهران مدیری مانند پاورچین و مرد دوهزارچهره ادامه داد. همچنین در مجموعه قهوه تلخ بازی کرده‌است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4bde93