سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/26 16:28
کد خبر: 12785

زن در آغوش شیر را حمل می کند| ببینید

ویدئوی حمل شیر توسط یک زن شجاع به ویدئویی پربازدید در فضا مجازی تبدیل شده است.

 چه چیزی باعث می‌شود محتوا در رسانه‌های اجتماعی داغ شود؟ آیا این عامل «شوک و هیبت» در ویدئو‌ها است؟ ویدیو‌های زیبا و خنده دار از سگ ها، گربه‌ها و نوزادان انسان همیشه مورد علاقه کاربران است. اما، مواقعی وجود دارد که با محتوایی مواجه می‌شویم که قطعاً باعث می‌شود یک دقیقه عقب بنشینیم تا واقعاً جاذبه ویدئو را درک کنیم.

ویدئویی از زنی که شیری را در آغوش خود حمل می‌کند، در حال دست به دست شدن در شبکه‌های اجتماعی است. این کلیپ تقریباً ۱۰ ثانیه‌ای که در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شد، زنی را نشان می‌دهد که شیر را در حالی که در خیابان راه می‌رود با خیال راحت در آغوش گرفته است. شیر در حالی که زن آن را نگه داشته بود برای رها شدن تلاش می‌کرد.

 کاربران شبکه‌های اجتماعی به سرعت به این ویدئو واکنش نشان دادند. یکی از کاربران در مورد این ویدئو نوشت: «آن خانم را برای فیلم بعدی Wonder Woman ثبت نام کنید... کاربر دیگری نوشت: «یکی باید شیر را از دست این زن شجاع نجات دهد.»

 گزارش‌ها حاکی از آن است که این حادثه در خیابان‌های کویت رخ داده است و ظاهراً زن موجود در این ویدئو صاحب شیر است. به گزارش میدل ایست مانیتور، شیر پس از فرار در شهر کویت و ورود به منطقه مسکونی وحشت ایجاد کرده بود.

 

 






 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4mrob3