شنبه 01 اردیبهشت 1403 - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/27 05:45
ترکیب | ترکیب رنگ | ترکیب رنگ لباس فصل سرما
کد خبر: 12799

ترکیب رنگ لباس | نکات ست کردن لباس در فصل سرما

لباس های زمستانی بسیار جذاب و زیبا هستند اما در پوشیدن این لباس ها باید به نکاتی توجه کرد که در ادامه به شما آموزش داده ایم.

ترکیب رنگ لباس ها: در فصل سرما لباس ها جذابیت خاص خود را  دارند و اکثر افراد علاقه ی زیادی به تیپ های فصل زمستان دارند.ترکیب رنگ در این نوع لباس ها بسیار اهمیت دارد.ترکیب رنگ علاوه بر زیبایی و جذابیت استایل در جذب گرما در این فصل تاثیر می گذارد. در ادامه نکات ترکیب رنگ لباس فصل سرما و ست کردن لباس در فصل سرما را بخوانید.

 

دختران شیک پوش دیگه نگران ست کردن نباشند / بیا تا چند نمونه استایل پاییزی بهت معرفی کنم

استایل جذاب پاییزه ویژگی‌های خاص خودش را دارد؛ با آشنایی با انواع استایل و رنگ های پاییزه دیگه نگران انتخاب لباس در این فصل زیبا نباشید.

 
 

تصور کنید با رسیدن فصل پاییز و ریختن برگ های نارنجی و قهوه ای زیبا روی زمین چه نوع لباس هایی باید برای پیاده روی در بین این برگ ها انتخاب کنید. به عنوان اولین نکته به ترکیب رنگ ها و همخوانی آنها با تم پاییزی خیابان توجه کنید

 

برای مثال انتخاب رنگ های سرد و تیره برای لباس هایتان بهترین گزینه های موجود هستند. شما می توانید با پوشیدن لباس های با رنگ های نارنجی، قهوه ای، زرد، قرمز و … استایل پاییزی شیک و جذابی را تجربه کنید.

در اوایل فصل پاییز که هوا کمی گرم تر است می توان از مانتو های پاییزه و یا حتی هنوز از شال های نخی استفاده کرد ولی در انتهای پاییز و نزدیک شدن به فصل زمستان ترجیحا باید از لباس ها و شال های ضخیم تری استفاده کنید.

نکته قابل توجه درباره هر دوی این استایل ها در نیمه اول و دوم پاییز همانطور که در قسمت بالا اشاره شد توجه به استفاده از رنگ ها و اکسسوری ها است. برای مثال کفش های پاییزه معمولا جلو بسته هستند و تفاوت زیادی با کفش و کالج های تابستانی دارند.

استایل- پاییزی

استایل مونوکروم از رنگ های طوسی، سفید و مشکی و ترکیب این نگ ها با هم ساخته می شود. این استایل یکی از شیک ترین و رسمی ترین استایل های پاییزه است که معمولا برای مراسمات و مواقع رسمی بسیار کاربرد دارد. یکی از قابلیت‌ هایی که این استایل پاییزی در اختیار ما قرار می‌ دهد امکان ست کردن آیتم‌ هایی با بافت‌ های مختلف در کنار یکدیگر است. در نتیجه برای ست کردن لباس های دیگر با این نوع استایل هرگز خود را محدود نکنید، البته در نظر داشته باشید که در استایل مونوکروم به جز رنگ های خودش فقط از یک رنگ بولد می توانید برای ایجاد جذاب استفاده کنید.
 

استایل-پاییزی- طوسی

استایل کژوال و شیک پاییزه، ترنچ‌کت کرم بپوشید

ترنچ‌کت‌ ها یکی از آیتم‌ های جذاب پاییزه‌ هستند که هر خانم شیک پوشی باید حداقل یکی از این دلبرای پاییزه را در کمد خودش داشته باشد. بارونی ها انواع مختلفی دارند ولی رنگ های کرم، مشکی و یا بژ رنگ های مناسبی برای استایل پاییزی هستند. همراه با ترنچ‌کت می‌ توانید شلوار‌های جین و کتان هم ست کنید اما در این ست پاییزه چون آیتم‌ ها به استایل شیک کژوال نزدیک‌ تر هستند، از شلوار پارچه ای هم می توان استفاده کرد. پیشنهاد می شود در این استایل بارونی خود را بصورت جلو باز بپوشید و زیبای و راحتی را همزمان احساس کنید.

بارونی-کرم

استایل اسپرت پاییزی؛ هودی یار همیشگی شما

یکی از بهترین فصل ها برای پیاده روی و رفتن به دل طبیعت فصل زیبای پاییز است پس هرگز از پوشین لباس های اسپرتی مانند هودی ها و سویشرت ها غافل نشوید؛ این لباس ها علاوه بر زیبایی گرمای نسبتا مناسبی برای استفاده در روزهای سرد پاییزی دارند.

استایل بوهو پاییزی؛ پانچوی قرمز یا خردلی بپوشید

پانچو یکی از لباس های بسیار پرکاربرد در فصل پاییز است، شما می توانید این بالاپوش زیبا را به چند صورت استفاده کنید برای مثال با یک کمربند چرمی در قسمت کمر آن را جمع کنید و یا بصورت آزاد و رها از بدن بپوشید. پانچو های پاییزه معمولا در طرح های بوهو و با رنگ های قرمز یا خردلی طراحی و تولید می شوند ولی اگر قصد دارید از پانچوی ساده استفاده کنید در انتخاب رنگ آن دقت کنید که هارمونی رنگ های پاییز را شامل شود.

پانچو-پاییزه

 

کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/48gja3