جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/28 04:45
مسمومیت | مسمومیت با گاز |مسمومیت دانش آموزان
کد خبر: 12827

مسمومیت 58 دانش آموز دختر با گاز منوکسید کربن !

مسمومیت 58 دانش آموز تیز هوش بر اثر گاز منوکسید کربن در مدرسه باعث شد 58 دانش آموز راهی بیمارستان شوند.

مسمومیت با گاز منوکسید کربن دانش آموزان در مدرسه فرزانگان شهر اردبیل خبر ساز شد. این مسمومیت باعث شد تا 58 دانش آموز اردبیلی راهی بیمارستان شوند.این مسمویت در خالی رخ داد که مسئولان مدرسه می گویند بعد از چند روز تعطیلی اقدام به روشن کردن بخاری گازی کرده اند.در ادامه درباره مسمومیت دانش آموزان بخوانید.

مسمومیت دانش آموزان

مسمومیت با گاز مونوکسید کربن 58 دانش‌آموز مدرسه فرزانگان شهر اردبیل را راهی بیمارستان کرد.

صبح دیروز خبر مسمومیت دانش‌آموزان دختر مدرسه فرزانگان در اردبیل به اورژانس اعلام شد.

مرکز عملیات و هدایت بحران فوریت‌های پزشکی استان اردبیل اعلام کرد: به‌ دنبال گزارش مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در مدرسه فرزانگان اردبیل، بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس‌آمبولانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند و دانش‌آموزان را که دچار گازگرفتگی شده بودند به بیمارستان منتقل کردند. حال دانش آموزان مساعد بوده و بیشتر آنها ترخیص شدند.

ورود دادستانی به پرونده

سید عبدالله طباطبایی دادستان عمومی و انقلاب استان اردبیل گفت: دستورات لازم برای بررسی جوانب وقوع این حادثه صادر و در دادستانی استان پرونده‌‎ای نیز در این زمینه تشکیل شده است.دادستان عمومی و انقلاب استان اردبیل تصریح کرد: پس از انتقال مصدومان این حادثه به بیمارستان‌های امام خمینی(ره)، بوعلی و تأمین اجتماعی اردبیل، معاون دادستانی استان با حضور در این مراکز درمانی، از نزدیک جویای احوال مصدومان حادثه بوده و در خصوص پیگیری وضعیت جسمانی مصدومان تأکیدات لازم را به مسئولان و کادر درمانی صادر کرد.

عادل صادقی، رئیس حوادث دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نیز گفت: براساس اعلام مسئولان حوادث گاز، علت این حادثه نقص در دودکش و تجهیزات موتورخانه بوده که بعد از چند روز تعطیلی مدارس اقدام به روشن کردن موتورخانه شده بود که به‌نظر می‌رسد فرایند شکل گرفته منجر به انتشار گاز مونوکسید کربن در کلاس‌های درس شده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/48g5m3