پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/29 10:45
یوسف تیموری | یوسف تیموری بازیگر | یوسف تیموری در ترکیه
کد خبر: 12866

استوری جدید یوسف تیموری در ترکیه | سوپرایز یوسف تیموری و بهرنگ علوی در ترکیه + عکس

یوسف تیموری بازیگر طنز ایران در صفحه شخصی خود استوری منتشر کرد که نشان می دهد به همراه بهرنگ علوی بازیگر در ترکیه حضور دارند.

یوسف تیموری بازیگر معروف سینما و تلویزیون ایران است.یوسف تیموری پس از سالها دوری از فضای تلویزیون اخیرا در برنامه جوکر دیده شد و با شیطنت های خود توجه همه را به خود جلب کرد این روز ها یوسف تیموری در فضای مجازی فعالتر است و استوری هایی از خود منتشر می کند که نشان می دهد در ایران نیست و بعد از تایلند یوسف تیموری به همراه بهرنگ علوی  در ترکیه به سر می برد.

یوسف تیموری

بهرنگ علوی

بهرنگ علوی متولد 1 فروردین 1359 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

فارغ التحصیل دیپلم رشته نقشه کشی می باشد که فعالیت خود را با کلاس های بازیگری شروع کرد و با سریال تلویزیونی هشت و نیم به شهرت زیادی رسید.

بهرنگ تنها فرزند خانواده در بیمارستان آزادی تهران بدنیا آمد ، پدرش فرهنگی بازنشسته و از مدیران آموزش پرورش و مادرش مدیر شرکت مخابرات می باشد.

علاقه اش به نمایش و بازی کردن از کودکی در وجودش شکل گرفت تا اینکه بصورت جدی بازیگری را از تئاتر مدرسه شروع کرد.

در نوجوانی بهترین بازیگر مدارس مناطق تهران شد تا جایی که سال 1370 در 11 سالگی برای اولین بار در نمایشی بنام آدمک چوبی بازی کرد.

یوسف تیموری

یوسف تیموری متولد 6 دی 1358 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

فوق دیپلم هنرستان صدا و سینما می باشد که از 17 سالگی جلوی دوربین رفت و چندین سال با یک دختر تایلندی زیر یک سقف زندگی کرد و حالا مجرد است .

یوسف تیموری واقف فرزند دوم خانواده است و دو خواهر و یک برادر دارد ، پدرش «فریدون تیموری» از گویندگان رادیو و تلویزیون ملی قبل انقلاب و مادرش خانه دار است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2r6gb2