چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/30 04:45
سام درخشانی | سام درخشانی بازیگر | سام درخشانی استوری جدید
کد خبر: 12885

استقبال گرم سام درخشانی از شاهین صمدپور ! | حمایت متفاوت سام درخشانی از شاهین صمدپور ! + عکس

سام درخشانی بازیگر پرکار سینما و تلویزیون ایران ضمن انتشار عکسی از شاهین صمد پور از او حمایت گرمی کرد.

سام درخشانی بازیگر سینما و تلویزیون به تازگی، یک استوری خاص و متفاوت برای استقبال از آزادی شاهین صمدپور در صفحه اینستاگرام اش منتشر کرده است. برخلاف دیگر سلبریتی ها سام درخشانی در طول سال های اخیر حسابی پرکار بوده است. سام درخشانی در سال جاری در دو سریال شبکه نمایش خانگی سووشون و روزی روزگاری مریخ بازی کرده است.سال گذشته نیز سام درخشانی در شبکه حضوری پررنگ داشت و توانست با برنامه جوکر و مجموعه نمایش خانگی قبله عالم توجه تماشاگران را جلب کند.در ادامه استوری سام درخشانی را مشاهده کنید.

سام درخشانی

سام درخشانی اکنون در صفحه اینستاگرام اش یک استوری برای استقبال از آزادی شاهین صمدپور منتشر کرده و نوشته است: خوش برگشتی.

سام درخشانی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، متولد ۳۱ تیر ۱۳۵۴ در تهران است. وی از سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را آغاز کرد.

او با نقش آفرینی در سریال تلویزیونی شب زدگان وارد دنیای بازیگری شد. سام درخشانی سابقه بازی در سریال هایی همچون با من بمان، خانه پدری و روزهای اعتراض را در کارنامه هنری خود دارد.

از جمله آثار سینمایی سام درخشانی می توان به عناوینی همچون خوب بد جلف، امشو، تگزاس، تخته گاز، پاستاریونی، نطفه شوم، هوس و خجالت نکش اشاره کرد. وی در برنامه همرفیق نیز به عنوان مهمان حضور داشته است.

سام درخشانی در تاریخ ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ خبر ازدواجش با عسل امیرپور را به صورت رسمی اعلام کرد که حاصل این ازدواج، یک دختر به نام برکه و یک پسر به نام برسام است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4mr9w3