پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/03 09:08
امیر غفارمنش
کد خبر: 12976

غم از چهره امیر غفارمنش می بارد! | استوری دلگیر امیر غفارمنش دل هر کسی را به درد می آورد!

امیر غفارمنش یک از از خو با چره غمگین منتشر کرد. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا این استوری امیر غفارمنش را با شما به اشترک بگذاریم.

به گزارش ستاره پارسی: امیر غفارمنش بازیگر خوب کشورمان متولد 6 ادریبهشت 1347 در تهران است. امیر غفارمنش فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر و معماری تهران می باشد .امیر غفارمنش از فوتبال و شاگردی مرحوم ناصر حجازی به سمت بازیگری کشیده است. امیر غفارمنش اولین بار سال 1353 وقتی 6 ساله بود در فیلم ویدیویی «فردوس» به کارگردانی پدرش «احمد غفارمنش» که از کارگردان های سینمای آزاد بود برای تلویزیون بازی کرد. امیر غفارمنش سال 1366 وقتی 19 ساله بود بازیگری را از تئاتر و زیر نظر دکتر محمود عزیزی شروع کرد و چندین سال در تئاتر بازی های درخشای از خود نشان داد.

 

امیر غفارمنش و با گذاشتن یک استوری غم گین حال طرفدارانش را نتقلب کرد. در ادامه شاهد استوری امیر غفارمنش خواهسد بود.

 

امیر غفارمنش

 

 

شروع بازیگری

وی فعالیت هنری خود را با بازی در تئاتر شروع کرده و سپس با بازی در سریال های محمد رحمانیان و حسن فتحی وارد سریال های تلویزیونی شد.

وی تاکنون در مجموعه های تلویزیونی از جمله: ساعت خوش، سیب خنده، قصه‌های شبانه، همسایه‌ها، چشم براه، دنیای شیرین، جادوی مهتاب، هفت گنج و رستوران خانوادگی و …..حضور داشته است.

این هنرمند سینما و تلویزیون و تئاتر در چند فیلم سینمایی نیز حضور داشته که از جمله فیلم خانه‌ای روی آب ساخته بهمن فرمان آرا و نفوذی و آژانس ازدواج و …‌بازی کرده است.

 

امیر غفارمنش

 

ازدواج اول و طلاق

امیر غفارمنش در سال 1380 بعد از 5 سال دوستی با پوپک گلدره ازدواج کرد اما این زندگی بعد از 4 سال زندگی مشترک در نهایت به طلاق و جدایی ختم شد

دو روز بعد از طلاق، پوپک گلدره در شهریور 1384 در یک سانحه رانندگی به کما رفت و بعد از 8 ماه در 27 فروردین 1385 در بیمارستان مهر تهران درگذشت

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/39jxe4