چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/04 07:50
ایرینا شایک | رونالدو | نامزد رونالدو | نامزد سابق رونالدو | ایرینا شایک مدل
کد خبر: 13002

لباس عجیب و غریب نامزد رونالدو در هفته مد | نامزد رونالدو در هفته مد غوغا به پا کرد

تصویری از ایرنا شایک نامزد سابق رونالدو در هفته مد و پاریس را ببینید.

به گزارش ستاره پارسی: ایرینا شایک متولد ۶ ژانویه ۱۹۸۶ در یمانژلینسک،شوروی است. ایرینا شایک یک مانکن اهل روسیه است. ایرینا شایک از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۲ در Sports Illustrated Swimsuit Issue حضور داشت. ایرینا شایک در سال ۲۰۱۱ بر روی جلد این جمله ظاهر شد بود. ایرینا شایک نامزد سابق کریستیانو رونالدو است.

 

 تصویری از ایرنا شایک نامزد سابق رونالدو)در هفته مد و پاریس را ببینید.

 

ایرینا شایک

 

 

سال‌های اولیه

ایرینا شایک در یمانژلینسک روسیه بدنیا آمد. او می‌گوید او غیر معمول به نظر می‌رسد او را از پدرش به ارث برده و او گفته‌است که مردم اغلب اشتباه فکر می‌کنند که او اهل آمریکای جنوبی هست. ایرینا می‌گوید: “پدرم چهره‌ای تیره دارد نسیت به مردم روسیه چون او یک باشقیر بود, گاهی اوقات تاتارها هم می‌توانند شبیه برزیلی‌ها باشند.” شایک می‌گوید: من چشم روشن را از مادرم به ارث بردم. ”مادرم یک پیانیست بود که موسیقی درس می‌داد او در باشقیر معلم بچه‌ها بود و پدرم در معدن زغال سنگ کارمیکرد. او یک خواهر و برادر بزرگتر دارد که اسم خواهرش تاتیانا است. او در سن ۶ سالگی شروع به پیانو زدن کرد. در سن ۹ سالگی وارد مدرسهٔ موسیقی شد وبه مدت ۷ سال د آنجا تحصیل کرد. ایرینا دارای تجربیات زیادی شده بود در نواختن پیانو و آواز در گروه کر ولی همچنان از مادرش می‌خواست که موسیقی یاد او بدهد. هنگامی که او ۱۴ سال داشت پدرش از عوارض ناشی ازسینه پهلو فوت کرد، و خانواده خود را با پول کم ترک کرد مادرش مجبور شد در روز ۲ جا کار کند تا برای خانواده پول کافی فراهم کند.

بعد از این که ایرینا از درس در دبیرستان را تمام کرد شروع کرد به بازاریابیولی آن موضعی بود وزود از آن کار خسته شد. اوبه همراه خواهر بزرگش به مدرسه زیبایی رفتند. در زمانی که وارد آنجا شد یک فرد از یک سازمان مدل محلی او را پسند کرد.”دوشیزه چلیابینسک ۲۰۰۴” شرکت خواسته بود او را در مسابقه زیبایی دعوت کنند.

 

ایرینا شایک

 

فرصت‌های شغلی

کارهای اولیه

شایک از فرصت‌های شغلی واقعی برای تبدیل شدن به یک مدل استفاده کرد او وقتی در سن ۱۹ سالگی بود کار مانکنی خود را درپاریس آغاز کرد. در سال ۲۰۰۷ او به جای مدل معروف برزیلی Ana Beatriz Barros جایگزین شد. که او یکی از چهره‌هایIntimissimi بود. و در همان سال در سالانه در Sports Illustrated Swimsuit Issue عرضه شد. از آن زمان، او در هر چاپ سالانه منتشر شده، در شاخه‌های عکس در مکان‌هایی همچون سن پترزبورگ, ناپل, گرنادا و شیلی حضور پیدا کرد. بعد از اینکه تصویر Intimissimi به مدت سه سال، شایک در سال ۲۰۱۰ سفیر رسمی برای نام تجاری شده بود. قراردادهای مدل‌های دیگر او عبارتند از ساحل بانی (۲۰۰۹) , و Guess بهار/تابستان ۲۰۰۹.کار‌های دیگر عبارتند از فروشگاه راز ویکتوریا Victoria’s Secret کاتالوگ, Lacoste و Cesare Paciotti.] مجلهٔ کاور اوآنابل, Bolero, زن, حسود, و پاریس سرمایه.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/27epn3