جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/04 09:32
سریال سرگیجه | تعداد قسمت های سریال سرگیجه | بازیگران سریال سرگیجه
کد خبر: 13005

سریال سرگیجه چند قسمته و چند شنبه ها میاد؟ | اطلاعات تکمیلی در مورد سریال سرگیجه

سریال سرگیجه جدیدترین سریال نمایش خانگی با نقش آفرینی حامد بهداد و رعنا آزادی ور است که هر هفته از پلتفرم نماوا پخش می شود.

به گزارش ستاره پارسی: بهرنگ توفیقی کارگردان سریال نمایش خانگی آقازاده پس از ساخت چند اثر تلویزیونی، با سریال سرگیجه به شبکه نمایش خانگی برگشت تا یک سریال موفق دیگر در کارنامه خود ثبت کند. پخش این سریال پرستاره از روز 26 دی ماه 1401 به شکل اختصاصی از طریق پلتفرم نماوا آغاز شده است به همین دلیل به معرفی بازیگران، عوامل و داستان سریال سرگیجه جدیدترین سریال نمایش خانگی می پردازیم.

 

اطلاعات کوتاه سریال سرگیجه

نام سریال:سرگیجه

تعداد فصل:1

تعداد قسمت:نامعلوم

رده سنی:بالای 14 سال

کارگردان یا سازنده:بهرنگ توفیقی

نویسندگان:بهرنگ توفیقی

مدت زمان نمایش:حدوداً 50 دقیقه برای هر قسمت

ژانر:درام، اجتماعی

کشور سازنده:ایران

 

سریال سرگیجه

رعنا آزادی ور در سکانسی از سریال سرگیجه

 

سریال سرگیجه و تعداد قسمت و زمان انتشار آن

سرگیجه تازه ترین سریال نمایش خانگی است که قسمت اول آن از پلتفرم نماوا پخش شده است. پخش سریال سرگیجه نماوا با ترکیب جذابی از بازیگران و داستانی گیرا از همین قسمت های نخستین سریال مخاطبانی خاص را جذب خود کرده است.

در ادامه این بخش توضیحاتی در مورد زمان پخش، بازیگران و تعداد قسمت های سریال سرگیجه ارائه می کنیم. برخی از شما کاربران درمورد پخش سریال سرگیجه فیلیمو سوال کرده بودید که باید همین ابتدا، بگوییم که این سریال از پلتفرم نماوا پخش می شود.

 

سریال سرگیجه

حامد بهداد بازیگر نقش پیمان در سریال سرگیجه

 

تعداد قسمت های سریال سرگیجه

سریال سرگیجه در یک فصل و در قالب 20 قسمت پخش می شود اما ممکن است تعداد قسمت ها در تدوین و مونتاژ تغییر کرده و کم و زیاد شود، از ساخت فصل دوم سریال سرگیجه تا اکنون سخنی به میان نیامده است.

روز و ساعت انتشار سریال سرگیجه

قسمت اول سریال سرگیجه از 26 دی پخش خود را آغاز نمود. رسرگیجه هر دوشنبه ساعت 20 به صورت اختصاصی مهمان نماوایی ها خواهد بود.

 

سریال سرگیجه

هادی حجازی فر بازیگر نقش کامران در سریال سرگیجه

 

بازیگران سریال سرگیجه

با مشاهده تیزر سریال سرگیجه متوجه می شویم نه تنها نعیم پوست شیر(هادی حجازی فر) در سریال سرگیجه ایفای نقش نموده بلکه حامد بهداد و رعنا آزادی ور بازیگران اصلی سریال جدید سرگیجه هستند که در این سریال نقش زن و شوهر را بازی می کنند.

هومن سیدی، علی عمرانی، مهراوه شریفی نیا، پیام دهکردی، ژرژ هاشم زاده، فرید سجادی حسینی، عرفان ناصری، مریم شیرازی و شبنم مقدمی با معرفی میلاد معیری و شایسته سجادی از دیگر بازیگران سریال سرگیجه هستند.

 

سریال سرگیجه

هومن سیدی در سریال سرگیجه

 

مختصر داستان سریال سرگیجه

سرگیجه زندگی مردی به نام پیمان(حامد بهداد) را به تصویر می کشد که پس از یک سوءتفاهم خانوادگی با کامران (هادی حجازی فر) درگیر می شود. گمان ها به این سمت می رود که پیمان کامران را کشته و....


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2abge3