سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/05 04:47
جانیت با مصرف الکل
کد خبر: 13025

مصرف الکل باعث وقوع جنایت شد! | جنایت باور نکردنی با مصرف الکل رخ داد!

مرد جوانی که مشروبات الکلی مصرف کرده و راننده یک خودرو را به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

به گزارش ستاره پارسی: بیست و یکم آبان ماه امسال، ماموران کلانتری 102 پاسداران در تماس تلفنی مرگ مشکوک مرد جوانی را روی تخت بیمارستان گلستان به بازپرس کشیک قتل پایتخت، گزارش کردند.

با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پای در بیمارستان گلستان گذاشتند و پس از حضور در سردخانه این مرکز درمانی با جسد مرد جوانی مواجه شدند که از ناحیه گردن هدف ضربه چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده بود.

تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نیز حکایت از آن داشت، مقتول راننده خودروی خاور بوده در خیابان استاد حسن بنا، مشغول جمع کردن چوب و شاخه‌های درختان بوده که در آنجا با 3 مرد جوان درگیر شده و با یک ضربه چاقو از ناحیه گردن به قتل رسیده است.

کارآگاهان در نخستین گام برای بررسی‌ صحنه جرم راهی محل حادثه شدند و در تحقیقات ابتدایی پی بردند مقتول با سرنشینان یک خودروی سراتو درگیر شده است همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با بازبینی دوربین‌های مداربسته پلاک خودروی مورد نظر را شناسایی کنند.

کارآگاهان در مرحله بعدی با تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی مخفیگاه یکی از سرنشینان سراتو سفید رنگ را در غرب تهران شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه‌ای وی را با دستور بازپرس جنایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

متهم پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی در اتاق بازجویی هدف تحقیقات قرار گرفت اما منکر هرگونه درگیری با مقتول شد؛  تحقیقات همچنان ادامه داشت تا اینکه متهم پس چند روز به قتل راننده خودروی خاور در خیابان استاد بنا اعتراف و عنوان کرد بخاطر اینکه روز حادثه با دوستان خود مشروبات الکلی مصرف کرده بود، دست به این جنایت زده است.

در ادامه نیز دو مرد جوان دیگری که  در این نزاع حضور داشتند، دستگیر شدند و آنها نیز به جرم مصرف مشروبات الکلی و نزاع مرگبار اعتراف کردند.

 

گفت‌وگو با متهم

با افرادی که در محل حادثه حضور داشتند از کجا آشنا شدی‌؟

هم محله‌ای بودیم و رفاقت طولانی داریم.

 

چرا پس از درگیری فرار کردی‌؟

ابتدا نمی‌دانستم که راننده خودروی خاور فوت کرده است، برای همین فرار کردم.

 

از کجا متوجه شدی که مرد جوان را به قتل رساندی‌؟

نمی‌دانستم ارتباطم را با همه جا قطع کرده بودم که توسط پلیس بازداشت شدم.

 

از روز حادثه بگو؟

با دوستانم مشروبات الکلی خوردیم و مست شدیم که در ادامه با خودروی سراتو به به خیابان آمدیم و هنگامی که به خیابان استاد حسن بنا رسیدیم، یک خودرو را دیدم که در خیابان نامناسب پارک کرده برای همین به او اعتراص کردم و درگیری لفظی میان ما رخ داد.

 

بعد چه شد‌؟

به دلیل اینکه در حالت عادی نبودم، به سمت خودروی خاور رفتم و با او درگیر شدم؛ او ابتدا من را هدف ضربات چوب قرار داد که در یک لحظه چاقو را کشیدم و به گردن مقتول یک ضربه وارد کردم.

 

پشیمانی‌؟

بله؛ اگر روز حادثه مشروب مصرف نمی‌کردم، راننده خودروی خاور را به قتل نمی‌رساندم. من قصد کشتن کسی را نداشتم.

به گزارش تسنیم، با دستور بازپرس جنایی متهمان این درگیری مرگبار برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

 

/منبع: تسنیم


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/36dv74