پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/05 11:51
پیش فروش تیگو 8 پرومکس | تیگو 8 پرو | قیمت خودرو های چینی
کد خبر: 13036

پیش فروش تیگو 8 پرومکس نسخه پرو را گران کرد! | قیمت خودرو های چینی چه تغییراتی داشته است؟

با پیش فروش تیگو ۸ پرومکس، نسخه پرو این خودرو جانی دوباره گرفت و با این شرایط بازار که بیش تر خودروها در حال کاهش قیمت هستند، حدود ۴۰ میلیون گران تر شد. پیش بینی می شود با تحویل تیگو ۸ پرومکس و تعیین نرخ بازارش، نسخه پرو دوباره گران شود.

به گزارش ستاره پارسی: با شروع به کار بازار، امروز هم کمی از قیمت ارز کاسته شد و به دنبال آن، قیمت بسیاری از خودروهای صفر بازار نیز افت کردند. در این میان، تنها دو خودروی فیدلیتی و تیگو ۸ پرو بودند که در این ریزش ها نه تنها خود را حفظ کردند، بلکه کمی به قیمت‌شان نیز اضافه شد.

در مورد گران شدن فیدلیتی در این شرایط نمی توان دلیل منطقی خاصی پیدا کرد، اما در مورد تیگو ۸ پرو می توان گفت که پیش فروش تیگو ۸ پرومکس توانست مرجع جدیدی برای نسخه پرو باشد و موجب گران شدن آن شود.

بدون در نظر گرفتن دو خودروی گفته شده، بقیه خودروها رو به پایین بودند و فقط در برخی موارد بود که قیمت ها تغییری نکرد و با همان مقدار دیروز معامله شد.

 

تغییرات قیمت خودروهای صفر ایران خودرو

در بررسی های صورت گرفته حول خودروهای صفر ایران خودرو می شد فهمید که رانا پلاس پانوراما امروز بیش تر از همه افت کرد و حدود ۱۶ میلیون از قیمتش کم شد. در بهترین حالت هم برخی خودروها مانند پارس تیوفایو، پارس سال سفارشی و تارا اتوماتیک تغییری در قیمت‌شان به وجود نیامد و با همان قیمت دیروز آگهی شدند.

 

قیمت خودرو

 

‌تغییرات قیمت خودروهای صفر سایپا

افت قیمت محصولات سایپا امروز کم تر از محصولات دیگر خودروسازان بود و در بیش ترین حالت، تیبا ۱ و ۲ حدود ۵ میلیون ارزان تر از دیروز شدند. بقیه محصولات نیز به طور میانگین حدود ۳ میلیون کاهش قیمت داشتند و در میان آن ها این شاهین بود که قیمتش ثابت ماند.

 

قیمت خودرو

 

تغییرات قیمت خودروهای صفر چینی

اما اتفاق عجیب امروز مربوط به محصولات چینی بود، چراکه با وجود روند کاهشی بازار، دو خودروی فیدلیتی و تیگو ۸ پرو گران شدند. در مورد این دو خودرو می توان گفت که افزایش قیمت فیدلیتی در حد ۱۰ میلیون بود و می شد آن را در نظر نگرفت، اما تیگو ۸ پرو ۴۰ میلیون رشد کرد. علت رشد تیگو ۸ پرو هم پیش فروش نسخه پرومکس این خودروست که دو دیفرانسیل است و می تواند قدرت تولیدی موتور را به هر چهار چرخ خودرو تحویل دهد. لازم به ذکر است که تیگو ۸ پرومکس اولین کراس اوور یونی بادی دو دیفرانسیل چینی است که وارد ایران شده و به احتمال زیاد با استقبال خوبی روبه‌رو می شود.

 

قیمت خودرو

 

/منبع: اسب بخار


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2lqxr4