سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/06 04:35
الناز ملک | الناز ملک باازیگر
کد خبر: 13050

استوری خاص الناز ملک همه را شوکه کرد! | استوری الناز ملک جنجالی شد!

الناز ملک بازیگر جوانی که این روزها با نقش آیسان در سریال سقوط مورد توجه بسیاری قرار گرفته است با یک استوری خاص، اینستاگرامش را به روز کرد.

به گزارش ستاره پارسی: الناز ملک یکی از چهره های جوان و آینده دار سینمای ایران است که به تازگی در سریال نمایش خانگی سقوط ایفای نقش نموده است. الناز ملک متولد دهه هفتاد است و تا کنون اطلاعات زیادی در مورد خانواده اش منتشر نشده است.از وضعیت ازدواج الناز ملک اخبار موثقی در دسترس نیست؛ الناز ملک بازیگر نقش آیسان سریال سقوط، در صفحه اینستاگرام خود عکسی به عنوان همسرش منتشر نکرده است.به دلیل آنکه الناز ملک در سریال سقوط به زبان ترکی هم صحبت می کند، برخی تصور می کنند الناز ملک جزو بازیگران آذری زبان ایران است با این وجود خود بازیگر نقش آیسان، اشاره ای به این مسئله نکرده است.

 

سریال سقوط با بازی الناز ملک، پربازدیدترین سریال فیلیمو شد

الناز ملک بازیگر نقش اصلی سریال نمایش خانگی سقوط با قرار دادن استوری در پیج اینستاگرامیش از پربازدیدترین سریال نمایش خانگی خبر داد.

در حالی که رقابت تنگاتنگی بین سریال های در حال پخش نمایش خانگی از پلتفرم های مختلف وجود دارد، به گفته الناز ملک سریال سقوط پربازدیدترین سریال نمایش خانگی این روزها در فیلیمو شد.

 

الناز ملک

 

الناز ملک، آیسان سریال سقوط

الناز ملک بازیگر نقش آیسان در سریال سیاسی- جاسوسی سقوط با استوری کردن پست اینستاگرامی محمد حسین مهدویان از آن حمایت کرد.

 

الناز ملک

 

تمجید کارگردان لاتاری از الناز ملک و بازیگران سقوط

آیسان سریال سقوط، پست اینستاگرامی محمد حسین مهدویان کارگردان شناخته شده فیلم هایی چون ایستاده در غبار، ماجرای نیمروز،لاتاری و... را در استوری پیج اینستاگرامیش منتشر نمود.

محمد حسین مهدویان در جدیدترین پست اینستاگرامیش با انتشار عکسی از الناز ملک در سریال سقوط این سریال را پربازدیدترین سریال سه ماه گذشته ی فیلیمو خواند و برای عوامل این فیلم نوشت:

سقوط پربازدیدترین سریال سه ماه گذشته ی فیلیمو

خسته نباشید دوستان نازنینم.

از تماشای تلاش و موفقیت شما احساس غرور می کنم.

عزت تون مستدام.

 

الناز ملک

 

بیوگرافی کوتاه از الناز ملک

نام:الناز

نام خانوادگی:ملک 

تولد:1370

پیشه:بازیگر

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/27emn3