سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/06 04:52
قتل | قتل یک جوان
کد خبر: 13051

قتل یک جوان با ۱۱ ضربه چاقو در درگیری! | درگیری شبانه بازار تهران منجر به قتل شد!

مرد جوان با ۱۱ ضربه چاقو در درگیری شبانه بازار تهران، به قتل رسید.

به گزارش ستاره پارسی: عقربه‌ها ساعت 23  دوشنبه سوم بهمن‌ماه امسال را نشان می‌داد که درگیری 5 مرد جوان، سکوت شبانگاهی بازار تهران را درهم شکست و خیلی زود این نزاع به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری 113 بازار برای پایان دادن به این درگیری پای در محل حادثه گذاشتند و اقدامات اولیه را آغاز کردند اما افراد حاضر در این نزاع قبل از رسیدن تیم پلیسی از مهلکه گریختند؛ ماموران کلانتری هنگامی که به نزدیکی صحنه جرم رسیدند جسد خون‌آلود مرد جوانی را مشاهده کردند.

بدین ترتیب تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با دستور بازپرس کشیک قتل راهی صحنه وقوع قتل شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند؛ تیم جنایی به محض حضور در محل حادثه با جسد مرد جوانی مواجه شدند که هدف 11 ضربه چاقو قرار گرفته بود.

تحقیقات ابتدایی کارآگاهان حکایت از آن داشت، 2 مرد موتورسوار با 3 مرد اهل کشور افغانستان با انگیزه نامشخص درگیر شده و یک نفر در جریان این نزاع با ضربات مهلک چاقو به قتل رسیده است که عاملان این جنایت پس از ارتکاب متواری شدند.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پس از دریافت این سرنخ مهم، اقدامات اطلاعاتی را کلید زدند و دوربین‌های مداربسته صحنه جنایت را برای شناسایی عاملان این قتل هدف بازبینی قرار دادند.

با دستور بازپرس کشیک قتل، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس در رابطه با دستگیری عاملان این جنایت ادامه دارد.

 

/منبع: تسنیم


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/48gnk3