جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/06 05:49
خرید بوت | خرید بوت مردانه | مد و پوشاک
کد خبر: 13053

آقایان حتما بخوانند | قبل خرید و پوشیدن بوت مردانه واجبه اینو بدونی

در ادامه با ما همراه باشید تا بگوییم برای خرید بوت مردانه چه نکاتی را باید رعات نمایید.

به گزارش ستاره پارسی: بوت جزء کفش هایی است که افراد حتی در صورت برفی نبودن هوا دوست دارند آن را بپوشند اما آقایان باید قبل از انتخاب آن نکات اصولی پوشیدن بوت را بدانند.

 

نکات مهم و اصول رایج هنگام پوشیدن بوت مردانه

بدون شک بوت یکی از المان های جذاب برای آقایان است که البته گاها به درستی انتخاب نمی کنند و اثر عکس برایشان خواهد گذاشت. اگر شما هم جز کسانی هستید که به بوت علاقه زیادی دارید؛ اما نمی دانید که چگونه گزینه مناسبی را انتخاب کرده و پایتان کنید؛ این قسمت از دنیای مد نمناک را از دست ندهید که نکاتی را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

بررسی کفش و بوت های مختلف

خیلی ها زمانی که می خواهند کفش یا بوت انتخاب کنند، گزینه های مختلف را بررسی نمی کنند. مستقیما وارد یک مغازه می شوند و یک بوت می خرند و در نتیجه احتمال اینکه اشتباه انتخاب کنند، خیلی بالا خواهد رفت؛ پس سعی کنید گزینه های مختلف را قبل از خرید؛ حتما بررسی کنید.

 

خرید بوت

 

استفاده از شلوار مناسب

معمولاً بوت با شلوار رسمی پارچه ای مناسب نخواهد بود و به خاطر همین باید به جزئیات شلوار دقت کنید. بهترین حالت این است که از شلوار جین استفاده کنید.

 

قد مناسب برای شلوار

باید مراقب باشید که شلوار شما خیلی کوتاه یا خیلی حالت گشاد و بگ نداشته باشد. معمولاً جین یک گزینه مناسب برای بوت است. شلوار جینی که روی مچ پای شما را بگیرد، عالی خواهد بود.

 

دانستنِ زمان مناسب برای استفاده

باید بدانید که در چه زمان هایی از بوت استفاده کنید. از آنجایی که بوت حالت غیررسمی دارد؛ مثلا اگر قرار است شلوار جین بپوشید و بوت هم به پا کنید، هرگز نباید با آن به مراسم رسمی بروید یا یک کت شلوار رسمی را با آن بپوشید و ست کنید.

 

خرید بوت

 

استفاده از رنگ های مناسب بوت

معمولاً رنگ مشکی یا قهوه ای گزینه مناسبی برای بوت است که می توانید با هر نوع لباسی آن ها را ست کنید؛ البته که رنگِ مشکی کار شما را راحت تر می کند؛ اما اگر می خواهید در یک جایِ کمی رسمی ظاهر شوید، توصیه ما استفاده از رنگ قهوه ای است.

 

هماهنگی با دیگر چرم ها

بسیار مهم است که جنس چرم های دیگر را بشناسید و با آن بوت های خود را ست کنید؛ مثلاً ست کفش چرم با کمربند چرم اهمیت بسیار زیادی دارد و همگی باید از یک رنگ و یک بافت باشند.

 

سایز مناسب

سایز مناسب بوت یک عامل کلیدی برای زیباتر جلوه دادن آن است. بوت گشاد یا حتی کوچکتر از پای شما قطعا ظاهرِ آن را خراب می کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2abze3