شنبه 25 فروردین 1403 - 13 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/09 05:45
مد | معرفی ادکلن | معرفی ادکلن برای زمستان
کد خبر: 13139

با این ادکلن ها زمستان امسال خوش بو تر از هر سال باش | معرفی ادکلن برای زمستان 2023

در این مقاله به معرفی بهترین عطرها و ادکلن ها که برای زمستان سال 2023 مناسب هستند می‌پردازیم و برای یک انتخاب مناسب به شما کمک می‌کنیم.

به گزارش ستاره پارسی: عطر‌های زمستانی معمولا رایحه‎ متفاوت‌تری را نسبت به عطر‌های بهاره و تابستانه دارند. البته نباید از جذابیت آن‌ها نیز چشم‌پوشی کرد. معمولا عطر‌هایی که برای این فصل سال انتخاب می‌شوند، از ترکیب نت‌های گرم تولید شده و پس از اولین اسپری به‌خوبی این ویژگی را حس خواهید کرد. در این مطلب به معرفی چند نمونه از عطر‌های پرطرف‌دار و ترند در زمستان 2023 پرداخته‌ایم. شاید انتخاب شما هم برای سپری کردن روز‌های زمستانی همین موارد باشد. 

برای آنکه بتوانید بهترین عطر را برای این فصل انتخاب کنید، بهتر است به سراغ مدل‌هایی بروید که دارای ترکیبی از رایحه نت‌های چوبی مانند خزه، سدر، وتیور و... گرم مانند شکلات، قهوه، وانیل، عسل و... و نت‌های حیوانی مانند مشک، کهربا، چرم، عنبر و... باشند. این نت‌ها نه‌تنها باعث سنگینی و سردرد نخواهند شد، بلکه ترکیبی از خنکی و گرمی را در عطر ایجاد می‌کنند که باعث می‌شود، حس و حال خوبی را در فصل زمستان تجربه کنید. 

 

بهترین عطر‌های زمستان 2023 برای خانم‌ها

 

معرفی ادکلن

 

دو نمونه از انواع عطر زنانه پر طرف‌دار زمستانه در سال 2023 را در این قسمت به شما معرفی کرده‌ایم: 

 

ادوپرفیوم زنانه اجمل Sacrifice for Her 

کافی است تنها نگاهی به بطری این عطر بیندازید تا زیبایی آن شما را مدهوش کند. شیشه‌ای با رنگی بنفش و شفاف که نام عطر روی آن به چشم می‌خورد. این ادوپرفیوم برای افرادی که به نت‌های ملایم و شیرین علاقه دارند، بهترین انتخاب است. با اولین اسپری از آن شاهد نت‌های اولیه با ترکیب یاس و آب خواهید بود که برای دقایقی مهمان شماست. پس از آن نت میانی با عطر شکوفه‌های پرتقال و وانیل شما را به اعماق باغ‌های مرکبات می‌برد. در نهایت نیز رایحه مشک و عنبر به‌عنوان نت سوم، همان چیزی بوده که تا انتهای ماندگاری آن همراه شما خواهد بود. این عطر ماندگاری و پخش بوی بسیار خوبی دارد. 

 

ادوپرفیوم مانیفستو ایو سینت لورن

شیشه این عطر، شبیه به اندام خانم‌ها طراحی شده که در قسمت میانی آن بخشی شبیه به یک کمربند الماسی دیده می‌شود. این عطر، رایحه فریبنده‌ای دارد که مطمئنا طعم شیرین آن تا مدت‌ها در ذهن اطرافیان شما باقی خواهد ماند. ترکیبی از ترنج، ترکیبات سبز و انگور فرنگی سیاه رایحه اولیه‌ای است که پس از اولین اسپری عطر احساس خواهید کرد. نت میانی با عطر یاس و گل برف و در نهایت نت آخر ترکیبی از عطر دانه تونکا، وانیل، سدر و چوب صندل سفید است. ایو سن لورن فرانسوی سعی کرده تا تمام ترکیبات به‌کاررفته در این محصول را به‌گونه‌ای به کار ببرد که در نهایت حسی از لوکس و متمایز بودن را به خانم‌ها القا کند. این ویژگی هم در رایحه و هم در طراحی شیشه عطر دیده می‌شود. 

 

بهترین عطر‌های زمستان 2023 برای آقایان

 

معرفی ادکلن

 

دو نمونه پرطرف‌دار از عطر‌های مردانه برای زمستان 2023 عبارت‌اند از: 

 

ادکلن مردانه لجند قهوه‌ای امپر

رایحه گرم و تلخ در روز‌های زمستان برای آقایان جذابیت آن‌ها را چندبرابر خواهد کرد. در عطر لجند قهوه‌ای امپر این ویژگی دیده می‌شود. نت اولیه ترکیبی از لیمو، گریپ‌فروت، رزماری و شکوفه پرتقال بوده و تداعی‌کننده باغ‌های موجود در خطه شمالی کشور است. اما این رایحه تنها برای دقایقی همراه شما بوده و در نهایت نوبت به نت میانی می‌رسد. ترکیبات اسطوخودوس، جوز، گشنیز، چوب گایاک و چوب ساج که در کنار هم گرمای بی‌نظیری را ایجاد می‌کنند. در نهایت نیز مشک، خزه بلوط و چوب صدر به‌عنوان نت نهایی تکمیل‌کننده طول عمر این عطر است. با وجود پخش بو و ماندگاری خوبی که این عطر دارد، اغلب کاربران از آن راضی بوده‌اند. 

 

ادوپرفیوم مردانه پورهوم لالیک

این عطر نیز در میان بهترین ادوپرفیوم‌های مربوط به سال 2023 قرار می‌گیرد. محصولی با رایحه گرم و تند که اولین اسپری آن، رایحه‌ای از مرکبات در کنار اسطوخودوس و رزماری را در اختیار شما قرار می‌دهد. پس از آن نوبت به نوت میانی می‌رسد که ترکیب زنبق، گل برفی، یاس و سدر است. در نهایت نیز پای نت پایانی با رایحه وانیل، خزه درخت بلوط، چوب صندل سفید، کربا و نعناع هندی به میان می‌آید. این عطر پخش بو و ماندگاری بالایی داشته و معمولا تنها یک اسپری از آن تا پایان روز شما را همراهی خواهد کرد. در سایت خانومی می‌توانید قیمت عطر مردانه لالیک و هر نوع عطر دیگری ببینید. 

 

عطر‌های زمستانی بهترین انتخاب برای فصل عاشقی

این مطلب تنها چند نمونه از عطر‌های مناسب برای فصل زمستان 2023 را به شما نشان داده است. مطمئنا ترکیب رایحه‌های بسیار بیشتری را خواهید دید که می‌توانید بر اساس سلیقه خود آن‌ها را انتخاب کنید. تعداد زیادی از این عطر‌ها در فروشگاه خانومی وجود دارد که با بهترین قیمت و مشخصات کامل در دسترس شماست. برای آنکه بتوانید خرید اینترنتی عطر را با بالاترین دقت انجام دهید، باید به‌تمامی نت‌های اولیه، میانی و پایانی توجه کنید تا در نهایت آنچه را که مناسب با سلیقه‌تان است، انتخاب کنید. پس پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات انواع ادو تویلت یا ادکلن به خانومی حتما سر بزنید. 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2owgd4