جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/08 20:16
تعطیلی | تعطیلی مدارس | تعطیلی مدارس و دانشگاه ها
کد خبر: 13134

تعطیلی مدارس خوی و چایپاره به دلیل زمین لرزه | کدام استان ها تعطیل شد

آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد: مدارس شهرستان خوی و چایپاره در روز یکشنبه ۹ بهمن ماه به جهت استمرار پس لرزه های ناشی از زلزله غیر حضوری شد.

برنامه تعطیلی مدارس یکشنبه 9 بهمن ماه و اخبار مربوط به این سوال که یکشنبه 9 بهمن ماه مدارس کدام استان ها تعطیل خواهد بود سوال مهمی است که والدین و دانش آموزان به دنبال پاسخ آن هستند. تا این لحظه خبر قطعی از تعطیلی مدارس یکشنبه 9 بهمن ماه از منابع رسمی منتشر نشده و هنوز درباره اینکه مدارس کدام استان ها یکشنبه 9 بهمن ماه تعطیل است اعلام نشده اما به محض اطلاع از منابع معتبر خبر درست درباره تعطیلی مدارس یکشنبه 9 بهمن ماه را منتشر خواهیم کرد.اخبار تعطیلی مدارس را با ستاره پارسی دنبال کنید.

تعطیلی مدارس خوی و چایپاره به دلیل زمین لرزه

روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد: به جهت وقوع زمین لرزه خوی و چایپاره در روز شنبه و همچنین استمرار پس‌لرزه های نسبتاً شدید، با مد نظر قرار دادن مخاطرات احتمالی آتی ناشی از خروج دانش‌آموزان به هنگام وقوع پس‌لرزه‌ها، آموزش در مدارس این شهرستان ها در تمامی مقاطع تحصیلی (دولتی و غیردولتی)؛ طی روز یکشنبه ۹ بهمن ماه، بصورت مجازی و در بستر سامانه شاد، استمرار می یابد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4jo9p3