پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/09 09:33
سریال The Last of Us | The Last of Us
کد خبر: 13146

The Last of Us در صدر جدول پرطرفدارترین و پردانلودترین سریال آنلاین

طبق آمارهای منتشر شده، سریال The Last of Us شبکه‌ی HBO محبوب‌ترین سریال این‌ روزهای بسیاری از پلتفرم‌های آنلاین محسوب می‌شود.

به گزارش ستاره پاسی: دو هفته پس از پخش اولین قسمت سریال The Last of Us شبکه‌ی HBO، حالا شاهد تسخیر جدول‌های آماری پرطرفدارترین و پردانلودترین سریال این روزهای دنیای سرگرمی توسط این سریال هستیم.

 

طبق اطلاعات منتشر شده توسط مؤسسه‌ی آماری Television Stats، سریال لست او آس در حال حاضر پردانلودترین محتوای سینما تلویزیونی همه‌ی ترکرهای تورنت در تمامی نتورک‌ها به‌حساب می‌آید. شاید به همین دلیل است که شبکه‌ی HBO روز گذشته اعلام کرد تمامی کاربران بریتانیایی که علاقه‌مند به تماشای رایگان اپیزود اول این سریال هستند، می‌تواند این قسمت را به‌طور کامل از صفحه‌ی یوتیوب شبکه‌ی تلویزیونی Sky TV که همکار رسمی HBO برای پخش این سریال در بریتانیا محسوب می‌شود، تماشا کنند.

 

علاوه‌بر بیش‌ترین دانلود غیرقانونی، جوامع هواداری این سریال در پلتفرم‌های اینترنتی توییتر و انجمن‌های ردیت نیز سریع‌ترین رشد و بازدید را نسبت به دیگر سریال‌های مطرح به خود اختصاص داده‌اند. The Last of Us همچنین در حال حاضر پربازدیدترین صفحه‌ی ویکیپدیای مربوط‌به یک سریال و رتبه‌ی اول فهرست پربازدیدترین فیلم یا سریال پایگاه اطلاعاتی مشهور IMDb را نیز در اختیار دارد.

 

سریال The Last of Us

 

سریال لست او آس همچنین در حال حاضر در رتبه‌ی شانزدهم بیش‌ترین واژه‌های جست‌وجو شده در گوگل را نیز به خود اختصاص داده‌ است که ایستراگ جالب و خاص ایجاد شده‌ی گوگل در هنگام سرچ عبارت “The Last of Us” توسط کاربران نیز می‌تواند یکی از عوامل تأثیرگذار آن باشد. خبرگزاری ورایتی نیز به‌تازگی گزارش داده است قسمت دوم این سریال با عنوان Infected که یکشنبه‌ی هفته‌ گذشته در دسترس بینندگان قرار گرفت، موفق به جلب ۵/۷ میلیون بیننده در دو پلتفرم HBO و HBO Max شده است که رشدی ۲۲ درصدی نسبت به اپیزود اول و قدرتمندترین رشد بیننده برای یک سریال درام در تاریخ شبکه‌ی HBO محسوب می‌شود.

 

شب گذشته نیز شبکه HBO و سونی اعلام کردند سریال لست آو آس به‌صورت رسمی برای فصل دوم تمدید شده است که ظاهرا براساس مصاحبه‌های قبلی خالقین سریال قرار است حوادث بازی The Last of Us Part 2 را به تصویر بکشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4ye5y2