چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/10 11:43
سوپ کدو حلوایی
کد خبر: 13172

طرز تهیه سوپ کدو حلوایی | سوپ کدو حلوایی را یاد بگیر سه سوته

برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سوپ کدو حلوایی در ادامه با سایت ما همراه باشید.

سوپ کدو یکی از سوپ های به نسبت ارزان قیمت و خوشمزه است که بسیار مورد توجه قرار دارد. الان فصل کدو حلوایی هست و به نظرم سوپش یکی از خوشمزه ترین سوپ هاست.  برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سوپ کدو حلوایی در ادامه با سایت ما همراه باشید.

طرز تهیه سوپ کدو حلوایی

مواد لازم:هویج خرد شده ١ عدد

ساقه کرفس خرد شده ا پیمانه

سیب زمینی خرد شده ١ پیمانه

پیاز نگینی ١ عدد متوسط

کدو حلوایی ا عدد متوسط

کره مقداری برای تفت دادن

آب مرغ یا قرص مرغ به میزان لازم

خامه مقدار لازم

طرز تهیه : ابتدا هویج،کرفس،سیب زمینی،پیاز را با مقداری کره تفت میدهیم و بعد آب مرغ یا قرص مرغ(١عدد) را اضافه کرده و میگذاریم مواد طبخ شود،بعد از آن کدو تنبل را خوب پوست گرفته و خرد میکنیم و به مواد در حال پخت اضافه میکنیم،وقتی همه مواد خوب پخته شد مواد را پوره کرده و نمک و فلفل سوپ را اندازه کرده و بعد از اون مقداری خامه (بستگی به رژیمتون داره) اضافه و نوش جان کنید.

در مورد اسپاگتی هم ماکارونی را بعد از پخت آبکش کرده کنار گذاشته و بعد برش های کدو حلوایی را با روغن کم و حرارت زیاد تفت داده و با جعفری خرد شده و کاپاریس خرد شده روی حرارت بالا مخلوط و سرو میکنیم،،اسپاگتی مرغ و سبزیجاتمون را هم اینطوری درست کردیم که مرغ و کدو سبز و هویج و فلفل دلمه رنگی برش کبریتی و یک اندازه میزنیم و با مقداری پوره کدو حلوایی و نمک و فلفل روی حرارت بالا و روغن خیلی کم تفت و با ماکارونی آبکش شده مخلوط و سرو میکنیم،.

پ ن :کدو حلوایی خیلی پر خاصیته پس تا فصلش هست ازش بیشتر استفاده کنید


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/45bmm4