جمعه 24 فروردین 1403 - 12 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/12 09:45
فصل پنجم سریال Stranger Things
کد خبر: 13227

مشخص شدن زمان شروع فیلمبرداری فصل پنجم سریال Stranger Things

نوآ اشنپ، بازیگر نقش ویل در صحبت‌های جدید خود زمان شروع فیلم‌برداری فصل پنجم سریال Stranger Things را تایید کرده است.

به گزارش ستاره پارسی: سریال Stranger Things 5 قرار است در طول سال ۲۰۲۳ جلوی دوربین برود و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان دقیق‌تر شروع فیلم‌برداری فصل پنجم سریال استرنجر تینگز مشخص شده است. به نقل از کولایدر و در طول Instagram Live session، نوآ اشنپ، بازیگر نقش ویل بایرز تایید کرد که مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل پنجم سریال Stranger Things از ماه می ۲۰۲۳ (اردیبهشت یا خرداد ۱۴۰۲) آغاز خواهد شد.

 

پیش از این تایید شده بود که سریال Stranger Things 5 در سال ۲۰۲۴ از نتفلیکس پخش خواهد شد، اما زمان شروع فیلم‌برداری این سریال در بهار سال ۲۰۲۳ می‌تواند به این معنا باشد که فصل جدید سریال استرنجر تینگز تا اواخر سال ۲۰۲۴ از نتفلیکس پخش نخواهد شد. اگرچه برادران دافر، سازندگان سریال پیش از این گفته بودند که فصل پنجم سریال Stranger Things نسبت به فصل چهارم دارای قسمت‌های کوتاه‌تری خواهد بود و همچنین ظاهرا در ۸ قسمت تولید و پخش خواهد شد.

 

میلی بابی براون، دیوید هاربر، فین ولفهارد، کلب مک‌لاگلین، نوآ اشنپ، سیدی سینک، وینونا رایدر، جو کری، مایا هاوک، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، کارا بوینو، پرایا فرگوسن، برت گلمن، ادواردو فرانکو و جیمی کمپبل باور، از جمله بازیگرانی هستند که انتظار می‌رود در فصل پنجم سریال Stranger Things برای نقش‌آفرینی دوباره بازگردند. مانند چهارم فصل گذشته برادران دافر برای ساخت سریال Stranger Things 5 باز خواهند گشت.

 

/منبع: زومجی


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/48gwl3