دوشنبه 03 اردیبهشت 1403 - 22 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/15 04:40
نسرین مقانلو | پسر نسرین مقانلو
کد خبر: 13284

نسرین مقانلو از حسرت بزرگ زندگی اش گفت! | نسرین مقانلو با این پست اشک همه را در آورد

نسرین مقانلو با انتشار یک پپست در فصای مجازی بغض به گلوی مخاطبان آورد

به گزارش ستاره پارسی: نسرین مقانلو بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان متولد یکم تیرماه سال 1347 در تهران متولد است. نسرین مقانلو دارای مدرک تحصیلی دیپلم می باشد. نسرین مقانلو خواهر بیژن مقانلو، سرمربی سابق تیم ملی تکواندوی ایران است. نسرین مقانلو سالها قبل با کمال خلیلیان فوتبالیست سابق تیم ملی فوتبال ازدواج کرد و ثمره زندگی مشترک نسرین مقانلو و همسرش دو فرزند به نامهای ارشیا و آرین است. نسرین مقانلو چندی پیش یکی ار پسران خد به نام ارسیا را از دست داد.

 

نسرین مقانلو به تازگی پستی را در فضای مجازی منتشر کرد و از حسرت خود برای مخاطبان گفت و روز مرد را به پسر آسمانی اش تبریک گفت. این پست نسرین مقانلو به شرح زیر میباشد:

 

نسرین مقانلو

 

بیوگرافی کوتاه از نسرین مقانلو:

نام :نسرین

نام خانوادگی :مقانلو

تاریخ تولد:1347/4/1

محل تولد:تهران

زمینه فعالیت :بازیگری از سال 1370 تاکنون

همسر :کمال خلیلیان

فرزندان :آرین و عرشیا

 

نسرین مقانلو

 

خانم مقانلو در ابتدای مسیر بازیگری خود ازدواج کرده و به همراه همسرش راهی کشور آمریکا شد اما به دلیل علاقه بسیار خود به حرفه بازیگری، چند سال بعد از به دنیا آمدن فرزند دوم خود با حمایت همسرش به ایران رفت و آمد کرده و در فیلم و سریال های تلویزیونی نقش آفرینی می کند.

 

 نسرین مقانلو

 

نسرین مقانلو در بیست و دو سالگی وارد دنیای بازیگری شده و فعالیت خود را با نقش کوتاهی در فیلم دو نیمه سیب به کارگردانی کیانوش عیاری در سال 1369 آغاز کرد و سپس در فیم سینمایی امید به سینمای ایران معرفی شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2lg563