چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/17 04:45
کشف جسد | قتل
کد خبر: 13349

کشف جسد یک مرد در جنوب تهران

با کشف جسد مثله‌شده یک فرد در جنوب تهران یک سناریوی جنایی مقابل کارآگاهان قرار گرفت.

به گزارش ستاره پارسی: ظهر شنبه پانزدهم بهمن‌ماه، کشف جسد مثله‌شده یک انسان در یک کانال آب در جنوب تهران به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، متخصصان پزشکی قانونی و تیم تشخیص هویت با دستور بازپرس دادسرای فشافویه راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل حادثه با جسد مثله‌شده یک فرد مواجه شدند که فاقد دست، پا و سر بود که تیم تشخیص هویت در بررسی‌های اولیه پی بردند جسد متعلق به یک مرد بوده و در کمتر از یک هفته به قتل رسیده است.

تحقیقات بیشتر حکایت از آن داشت، مقتول در مکان نامشخصی به قتل رسیده و جسد مثله‌شده او توسط فرد یا افراد ناشناسی به این کانال آب منتقل شده است.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پس از دریافت این سرنخ مهم، در نخستین‌گام تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی را کلید زدند و دوربین‌های مداربسته اطراف محل جرم را برای شناسایی عامل این جنایت هدف بازبینی قرار دادند.

با دستور بازپرس دادسرای فشافویه جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در رابطه با این پرونده ادامه دارد.

 

/منبع: تسنیم


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/36poj4