پنج‌شنبه 23 فروردین 1403 - 11 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/21 11:15
فیلم Scream VI
کد خبر: 13498

ظهور وحشت در پارک مرکزی نیویورک در پوستر فیلم Scream VI

شرکت پارامونت پیکچرز پوستر جدیدی از فیلم اسلشر Scream VI منتشر کرد که چهره‌ی گوست‌فیس را در پهنه‌ی آبی پارک مرکزی نیویورک نشان می‌دهد.

به گزارش ستاره پارسی: شرکت پارامونت پیکچرز پوستر جدیدی از فیلم Scream VI (جیغ ۶) را در آستانه اکران آن در ماه آینده منتشر کرد که به ظهور وحشت در نیویورک اشاره دارد. این پوستر مانند یک تبلیغ گردشگری عمل می‌کند و پیش از اینکه به نمایش چهره گوست‌فیس در پهنه‌ی آبی بپردازد، پارک مرکزی نیویورک را در روز نشان می‌دهد. سپس با تاریکی هوا چهره‌ی قاتل نقاب‌دار وضوح بیشتری پیدا می‌کند و به قوانین تازه (New Rules) در نیویورک اشاره می‌شود.

 

 

در خلاصه داستان فیلم دلهره‌آور Scream VI می‌خوانیم: «چهار بازمانده‌ پس از آخرین کشتارهای Ghostface در فیلم جیغ ۵ تصمیم به ترک شهر وودزبرو می‌گیرند تا فصل جدیدی از زندگی خود را در نیویورک آغاز کنند». متیو بتینلی-اولپین و تایلر جیلت به صندلی کارگردانی این فیلم تکیه زده بودند و جیمز وندربیلت، نویسنده فیلم The Amazing Spider-Man (مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز) و گای بیوزیک، نویسنده سریال Castle Rock (کسل راک) فیلم‌نامه آن را به رشته تحریر درآوردند. ششمین قسمت فیلم جیغ برای اکران در تاریخ ۱۹ اسفند (۱۰ مارس) برنامه‌ریزی شده است.

ملیسا باررا، بازیگر فیلم In the Heights (در ارتفاعات)، جاسمین ساووی براون، بازیگر سریال The Leftovers (بازماندگان)، میسون گودینگ، بازیگر فیلم Booksmart‎ (بوک‌اسمارت)، جنا اورتگا، ستاره سریال Wednesday (ونزدی)، هیدن پنیتیر، بازیگر سریال Heroes (قهرمان‌ها) و کورتنی کاکس، بازیگر سریال Friends (دوستان) از بازیگرانی به‌شمار می‌آیند که دوباره برای ایفای نقش در فیلم Scream VI باز خواهند گشت. از دیگر بازیگرهای فیلم نیز می‌توان به جک چمپیون، هنری چرنی، لیانا لیبراتو، درموت مالرونی، دوین نکودا، تونی ریوولوری و جاش سگارا اشاره کرد.

جیمز وندربیلت از شرکت پراجکت اکس اینترتینمنت درکنار پاول ناینستاین و ویلیام شراک از شرکت اسپای‌گلس به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی فیلم Scream VI فعالیت می‌کنند. کوین ویلیامسون، نویسنده‌ی قسمت‌های قبلی مجموعه به‌همراه چاد ویللا از شرکت رادیو سایلنس نیز وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی اجرایی این پروژه را برعهده دارند. از دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم نیز می‌توان به گری باربر از شرکت اسپای‌گلس، پیتر اویلاتاگر، ران لینچ، کتی کنراد و ماریان مادالنا اشاره داشت.

 

/منبع: زومجی


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/27r664