پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/22 06:32
قتل | قتل در شیراز
کد خبر: 13517

مرد گمشده تهرانی در شیراز به قتل رسید!

مرد مسافرکش که فقدانی‌اش در تهران اعلام شده بود، در شیراز به قتل رسید و جسدش کشف شد.

به گزارش ستاره پارسی: بهمن ماه امسال، پسر جوانی به دادسرای امور جنایی مراجعه کرد و هنگامی که مقابل بازپرس جنایی قرار گرفت، گفت: شغل پدرم مسافرکشی است و مدام با خودروی خود از تهران به شهرهای دیگه مسافرت می‌کند اما چند روزی می‌شود که تلفن همراهش خاموش شده و خبری از او نداریم.

به دنبال اظهارات پسر جوان و تشکیل پرونده با دستور بازپرس جنایی تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ برای پیدا کردن فقدانی وارد عمل شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند؛ بررسی‌های ابتدایی تیم جنایی نشان می‌داد، فرد گمشده آخرین باری که مشاهده شده در یکی از خیابان‌های تهران بوده و پس از سوار کردن مسافر راهی یکی از شهر‌های کشور شده و سپس ناپدید شده است.

همین سرنخ کافی بود تا  اطلاعات خودروی فرد گمشده در سامانه سراسری پلیس ثبت شود و از سوی دیگر در پی استعلام تیم جنایی از بیمارستان‌ها و پزشکی قانونی مشخص شد، هیچگونه فردی با مشخصات فرد فقدانی دچار حادثه نشده است.

  تحقیقات کارآگاهان همچنان ادامه داشت تا اینکه اهالی یکی از خیابان‌های شیراز به یک ماشین که به طرز مشکوکی توقف کرده بودند، مشکوک شدند و موضوع را خیلی زود به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش کردند؛ تیم پلیس شیراز پس از رسیدن به محل حادثه با جسد مرد میانسالی مواجه شدند که داخل خودرو به قتل رسیده بود و با استعلام پلاک ماشین مشخص شد مقتول مسافرکشی بوده که فقدانی‌‎اش در تهران اعلام شده است.

 جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و پرونده برای روشن شدن زوایای پنهان این جنایت در اختیار تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

/منسع: تسنیم


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3qvg92