جمعه 24 فروردین 1403 - 12 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/23 07:36
مدل مانتو | مانتو
کد خبر: 13549

خانم های باکلاس حتما بخوانند | میخوای بدونی هر مانتو رو کجا باید بپوشی؟

از مهم ترین نکات در بین خانم های شیک پوش، آشنا بودن آنها به اصول پوشیدن مانتو مناسب در موقعیت های مختلف است که باعث میشود همیشه بهترین استایل را داشته باشند.

به گزارش تاره پارسی: مانتوها در انواع و رنگ های مختلفی در بازار موجود هستند اما نمی توان هر مانتویی را در همه جا پوشید بلکه هر محیطی استایل خاص خود را دارد و در هر محیطی باید طبق قواعد همان محیط لباس پوشید.

در این قسمت شما را راهنمایی خواهیم کرد تا در هر موقعیتی بهترین انتخاب را داشته باشید و خاص و زیبا به نظر برسید.

 

مانتو بلند ساده

مانتو بلند زنانه و دخترانه از جمله مدل های پرطرفداری است که استایل ویژه و منحصر به فردی را برای خانم ها ایجاد می کند. مانتوهای بلند تنوع بسیار زیادی داشته و در بازار با طرح های ساده و کار شده وجود دارند.

این مانتو را می توانید برای مهمانی وقرار دوستانه بپوشید. حتی این مدل مانتو برای دانشگاه و مکان های رسمی مناسب است به شرطی که به دیگر لباس هایتان توجه نمایید. شما می توانید با ویژگی های فرم بدنتان، رنگ پوستتان یک مانتو بلند ساده و مناسب خریداری کنید و با سایر لباس هایتان ست کنید.

 

مدل مانتو

 

مانتو شومیزی

این نوع مانتو طرفداران بسیار زیادی به خصوص در فصل تابستان دارد پس این نوع مانتو را در کمدتان داشته باشید. مانتو شومیزی های ساده تک رنگ، چهار خانه و راه راه که برش گشادی دارند، امسال ترند شده اند.

مانتو شومیزی های اورسایز خنک را میتوان با انواع شلوار های لی، شلوار های کتان و یا شلوار های پارچه ای ست کرد. این لباس را برای مهمانی های خودمانی و خرید و روزمره می توانید استفاده نمایید.

 

مانتو ژاکارد

مدل مانتو ژاکارد، ترندترین مانتوی چند سال اخیر بوده که انواع مختلفی داشته و در رنگ های مشکی و روشن در بازار و مزون ها به فروش می رسند. این مدل مانتو محبوب بهاری و تابستانی برای مجالس و مهمانی های خاص استایل شما را بی نظیر خواهد کرد.

 

مدل مانتو

 

مانتو کتی

مانتوهای کتی در شکل‌ها و رنگ‌ها و جنس‌های مختلفی در بازار موجود هستند. در سال‌های پیش، زمانی که حرف از مانتوی کتی می‌شد، فقط یک مدل رسمی که با شلواری از جنس و طرح خودش پوشیده می‌شد به ذهن می‌رسید.

اما این روزها، انواع مدل‌های مانتو کتی مانند اُورسایزها، مانتوهای طرح کت مردانه، مانتوهای کتی غیررسمی و... وجود دارند که برای استفاده در موقعیت‌های مختلفی از موقعیت‌های رسمی گرفته تا مهمانی های دوستانه و... کاربرد دارند.

مانتو کتی را می توانید با شلوار همرنگش ست کنید و استایل رسمی داشته باشید و یا با شلوار جین بپوشید و با دوستان و خانواده به مهمانی بروید.

 

مدل مانتو

 

نکات مهم

پوشیدن مانتوهای پر زرق و برق، کوتاه، تنگ و مدل‌دار در محیط دانشگاه توصیه نمی شود.مانتوهای ساده تک رنگ، مانتوی جین، وست و شومیز، شومیز مانتویی، مانتوهای جلو بسته، مانتوی کتی و مانتوهای آزاد بلند گزینه های مناسبی برای پوشش دانشگاهی هستند.

مانتوی ژاکارد، کت تک، مانتوی حریر و مانتوی سنتی گزینه های بسیار خوبی برای مهمانی های رسمی هستند.

مانتوی ساده کوتاه، مانتوی ژاکارد و کت تک گزینه های مناسبی برای قرار عاشقانه هستند.

کت تک، مانتو عروسکی، مانتوی کوتاه ساده، مانتوی جین، مانتوی جلو بسته و مانتوی جلو باز، مانتوی بلند آزاد، وست و شومیز، مانتو شومیزی گزینه های مناسبی برای دورهمی های دوستانه و خرید و کلا کار روزمره هستند.

کت تک، مانتوی تک رنگ با قد متوسط، وست و شومیز، مانتوی شومیزی در رنگ های خنثی برای محل کار گزینه های مناسبی هستند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/36pxz4