چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/25 06:52
ریحانا
کد خبر: 13583

اتفاقی جالب برای خانم خواننده | سورپرایزی که ریحانا برای طرفداران فوتبال اعلام کرد!

ریحانا خواننده سرشناس دنیای موسیقی، در بین دو نیمه مسابقه سوپربول بین دو تیم فیلادلفیا ایگلز و کانزاس سیتی‌شفز، زمانی که برای اجرای برنامه روی صحنه آمد، یک سورپرایز بزرگ برای هوادارانش داشت.

 

به گزارش ستاره پارسی: ریحانا متولد 1 اسفند 1366 در جزیزه باربادوس، خواننده است. ریحانا تا مقطع دبیرستان (دیپلم) بیشتر درس نخواننده است، بجز خوانندگی، طراحی لباس کرده و بازیگر نیز می باشد، نام اصلی اش روبین ریحانا فنتی است. مادر ریحانا مونیکا حسابدار بازنشسته (آفریقایی تبار) و پدرش رونالد (باربادوس ایرلندی تبار) در یک انبار فله ای سرپرست بود. ریحانا دو برادر بنام های روری و راژاد و دو خواهر و یک برادر ناتنی دیگر از طرف پدرش دارد

 

ریحانا در این مراسم که در آریزونا برگزار می‌شد، لباس سرهمی قرمز رنگ و گشادی را به تن داشت و در جریان اجرا، لباس رویی‌اش را کنار زد تا هوادارانش را متوجه شکم برجسته‌اش کن درواقع به صورت غیرمستقیم به هوادارانش اعلام کرد که برای دومین بار مادر خواهد شد.

اندکی بعد از اتمام اجرای ریحانا، یکی از نزدیکان او خبر بارداری‌اش را تائید کرد این درحالی است که او ۹ ماه پیش، فرزند اولش را به دنیا آورده بود بعد از اتمام این مسابقه، ریحانا همراه با همسرش که پسر ۹ ماهه‌اش را در آغوش داشت، سالن برگزاری مراسم را ترک کردند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3kdnd2