دوشنبه 03 اردیبهشت 1403 - 22 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/26 12:58
وز شدن مو
کد خبر: 13635

چطور وز مو را از بین ببریم؟ | راه های صاف کردن مو

مو به راحتی و ساده وز می شود و به همان راحتی هم می توان آن را رفع و موها را سلامت کرد.

به گزارش ستاره پارسی: دلایل وز شدن مو آنقدر ساده است که به راحتی می‌توان آن را رفع و سلامت موها را به حد قابل‌توجهی بهبود بخشید. در این نوشته برای از بین بردن وز شدن مو به شما راه‌های ساده‌ای پیشنهاد می‌شود که  در صورت پیگیری و مداومت، بافت لطیف و سالم موهایتان را برمی‌گرداند. یکی از شایع‌ترین مشکلات مربوط به مو در بین آقایان و بانوان وز شدن مو است.

 یکی از اصلی‌ترین دلایل وز شدن مو، معمولا به خاطر کمبود رطوبت در موی فرد یا وجود رطوبت بسیار زیاد در هوای محیط است . مو‌های خشک شده و آسیب‌دیده نیز تمایل بیشتری به جذب رطوبت دارند .در این مجموعه راهکار هایی برای از بین بردن وز مو پیشنهاد داده ایم که نتیجه بخش می باشد .

از بین بردن وز مو

وز بودن موها ناشی از خشکی بیش از حد موها می باشد .اگر موهایتان را رنگ می کنید ، رنگ کردن موها سبب آسیب موها می شود .برای نگهداری از موهای خشک لازم است ا زشامپوی مخصوص موی خشک استفاده نمایید .فواصل شستن موها با استفاده از شامپو باید طولانی تر باشد .مثلا هر ۵ تا ۷ روز.

وز شدن مو

روش فوری صاف کردن مو

در واقع دفعات شستشو باید به اندازه ای باشد که آلودگی های موها را برطرف نماید .در صورتی که موها خیلی زبر باشد می توانید از نرم کننده بعد از استفاده از شامپو استفاده نمایید . در هنگام شستن موها از چنگ زدن موها خودداری کنید و با انگشتان خود پوست سر را ماساژ دهید .وقتی موها خیس هستند از برس استفاده نکنید .

تا حد امکان از سشوار برای خشک کردن موها استفاده نکنید و در صورت استفاده تا وقتی که موها خیسهستند از سشوار استفاده کنید.موها را با تل ، کش ، بیگودی و …تحت کشش قرار ندهید .موهایتان را رنگ نکنید.استفاده از نرم کننده می تواند به صاف شدن موها کمک کند .البته ترکیبات گلت کننده و نیز دستگاه های مو صاف کن هم وجود دارند که به صورت محدود می توان از آنها هم استفاده کرد .البته استفاده از این روش ها ممکن است تا اندازه ای به مو آسیب برساند .


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3kdjq2